• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

جذب ۳۰ هزار حامی جدید برای ایتام توسط کمیته امداد

  • کد خبر : 42366
  • 19 دی 1398 - 9:15
جذب ۳۰ هزار حامی جدید برای ایتام توسط کمیته امداد

پیمان ترکمانه از افزایش دو برابری حامیان ایتام تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: براساس تعامل و همکاری ادارات و ارگان های استان قرار است ۳۰ هزار حامی جدید برای ایتام توسط کمیته امداد جذب شود. مدیر کل کمیته امداد استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص اجرای پویش طرح […]

پیمان ترکمانه از افزایش دو برابری حامیان ایتام تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: براساس تعامل و همکاری ادارات و ارگان های استان قرار است ۳۰ هزار حامی جدید برای ایتام توسط کمیته امداد جذب شود.

مدیر کل کمیته امداد استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص اجرای پویش طرح حامیان ایتام اظهار کرد: این طرح قرار است با همکاری دستگاه ها و ارگان های استان در جهت کمک مادی و معنوی به ایتام انجام شود.

وی افزود: اولویت نخست در پویش مردمی جذب حامی برای ایتام، آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی همدان است که به این طرح می پیوندند.

ترکمانه با اشاره به اینکه استان همدان در حال حاضر ۲۸ هزار حامی برای ایتام زیرپوشش کمیته امداد دارد ادامه داد: قرار است تا پایان امسال با تعامل و همکاری دستگاه ها ۳۰ هزار حامی جدید را برای ایتام جذب کنیم.

وی در خصوص هدف اجرای این طرح خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای توسعه فرهنگ کمک و توجه بیشتر خیرین و حامیان از ایتام است.

ترکمانه یادآور شد: کارکنان و فرهنگیان در این طرح با کمک های معنوی و مادی خود حداقل با پرداخت ۱۰ هزار تومان در هر ماه حامی ایتام و فرزندان محسنین می شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه این طرح قرار است در کل استان و در همه شهرستان ها انجام شود گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته با انجام این پویش حامیان استان تا دو برابر افزایش می یابد.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=42366
  • دیدگاه‌ها برای جذب ۳۰ هزار حامی جدید برای ایتام توسط کمیته امداد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.