• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
2

جذب ۱۷ میلیارد تومان اعتبار از معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی

  • کد خبر : 132552
  • 25 مهر 1400 - 8:29
جذب ۱۷ میلیارد تومان اعتبار از معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی‌خواه گفت: ۱۷ میلیارد تومان اعتبار از معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی برای استان جذب شده است که ۲۳ درصد این مبلغ باید سهم شهرستان ملایر شود. به گزارش عصرهمدان؛ حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای در جمع شوراهای اسلامی و دهیاران […]

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی‌خواه گفت: ۱۷ میلیارد تومان اعتبار از معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی برای استان جذب شده است که ۲۳ درصد این مبلغ باید سهم شهرستان ملایر شود.

به گزارش عصرهمدان؛ حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای در جمع شوراهای اسلامی و دهیاران دهستان کمازان وسطی در روستای پیهان، توسعه روستاها را از رویکردهای مهم دولت و مجلس برشمرد و اظهار کرد: یکی از مشکلات رو به روی دهیاری ها محدودیت های متابع است.

وی فزود: با توجه به محدودیت منابع، دهیاران با هماهنگی بخشدار و تعامل با دستگاه‌های اجرایی، اعتبارات را بر اساس اولویت مدیریت کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توزیع اعتبارات سهم نمایندگان در روستاها بیان کرد: در راستای این سهم ۴۰ میلیارد تومان اعتبار از آب و فاضلاب کشور اخذ شده است.

وی افزود: این اعتبار برای اجرای مجتمع‌های روستایی، تک روستایی و تجهیزات این حوزه استفاده می شود، تصریح کرد: کشاورزان سعی کنند هر چه بیشتراز تسهیلات دولتی برای اجرای آبیاری نوین استفاده کنند.

حجت الاسلام آزادی خواه بیان کرد: امسال ۱۷ میلیارد تومان اعتبار از معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی برای استان جذب شده است که ۲۳ درصد این مبلغ باید سهم شهرستان ملایر شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهمترین مشکلات مطرح شده دهستان کمازان وسطی بیان کرد: بهسازی روستایی، آسفالت روستایی، لایروبی قنوات، تجهیزات آتشنشانی در مرکز دهستان، مدارس روستایی و مدرسه شبانه‌روزی دخترانه در مرکز دهستان، تامین آب شرب و چمن مصنوعی را از جمله موارد مطرح شده است.

وی افزود: بسیاری از مسائل و مشکلات توسط بخشدار حل شدنی است، در غیر اینصورت از طریق نمایندگان، فرماندار و مسئولین شهرستانی و استانی و در صورت عدم رفع مشکل در تهران پیگیری می شود.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=132552
  • دیدگاه‌ها برای جذب ۱۷ میلیارد تومان اعتبار از معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.