• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

جابجایی مدیران در همدان نتیجه عملکردهای سیاسی است/نبود کارشناسی و نظارت در بازار مسکن

  • کد خبر : 97281
  • 30 آذر 1399 - 8:41
جابجایی مدیران در همدان نتیجه عملکردهای سیاسی است/نبود کارشناسی و نظارت در بازار مسکن

احمد حسین فلاحی در همدان گفت: مردم امروز از ما کار و حل مشکلات می خواهند و از دعواهای سیاسی خسته شده اند و حل مشکل تورم و ثبات بازار را می خواهند. به گزارش عصر همدان، احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در نشست خیری با خبرنگاران با اشاره […]

احمد حسین فلاحی در همدان گفت: مردم امروز از ما کار و حل مشکلات می خواهند و از دعواهای سیاسی خسته شده اند و حل مشکل تورم و ثبات بازار را می خواهند.

به گزارش عصر همدان، احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در نشست خیری با خبرنگاران با اشاره به تغییر مدیران سطح استان گفت: آنچه در بخش فرمانداری همدان اتفاق افتاد و برای ما سوال بود، دخالت در عزل و نصب نبود بلکه فرمانداری که بعنوان مسئولی نمونه است چرا بایدجابجا می شد؟ تلفن بنده را اصلاً جواب ندادند و در پیامکی اعلام کردند در حوزه اجرایی است و به نوعی به ما ارتباط ندارد.

وی افزود: مدیری که در حال خدمت است و کار می کند و مشکلی ندارد دلیلی برای جابجایی نیست؛ آنچه که طی سالها به مردم آسیب زده عملکردهای سیاسی است به جای عملکردهای خدمتی به مردم.

فلاحی تاکید کرد: مردم امروز از ما کار و حل مشکلات می خواهند. مردم از دعواهای سیاسی خسته شده اند و خواستار حل مشکل تورم و ثبات بازار هستند و اشتغال جوانان و آمار صحیح اشتغال همچنین کاهش قیمت مسکن همدان باید دغدغه مسولان باشد.

وی ادامه داد: در دو حوزه بهار و کبودرآهنگ و فامنین آلودگی هوا را داریم که در فامنین و کبودرآهنگ مربوط به نیروگاه بوده و حق آلایندگی از آن گرفته شده و معلوم نیست کجا صرف شده و پیگیر آن هستیم و نهادی نیز تا به امروز مشخصاً جواب نداده.

فلاحی افزود: شرکت های بهار باعث آلودگی شده اند که پیگیر هستیم درصد آلایندگی مشخص و جرایمی گرفته شود تا درآن منطقه هزینه شود.

نماینده معین شهرستان بهار عنوان کرد: از ابتدای کرونا وزیر آموزش و پرورش در خصوص آموزش روند کاری شاد معرفی و دچار غافلگیری شد و ترم دوم سال گذشته مردم مطالبه کردند و سه ماه فرصت بود زیر ساخت آماده شود که مشکلات شاد برطرف گردید؛ اما از ۱۲ میلیون دانش آموز تنها ۹ میلیون را شاد تحت پوشش قرار داده و این نکته بارها به وزارت پیام داده شد.

وی گفت: وزارت ارتباطات باید به وظیفه اش در بحث زیر ساخت عمل می کرد که مشکلات این حوزه کمتر شود.

فلاحی گفت: بیش از ۲۲ هزار نفر در سطح استان به اینترنت دسترسی ندارند و سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در سطح کشور به امکانات سخت افزاری آموزش مجازی دسترسی ندارند.

وی گفت: تعداد زیادی از دانش آموزان از شبکه شاد استفاده نمی کنند و از شبکه های دیگر استفاده می کنند که پیامدهای منفی برای ما خواهد داشت.

نماینده مردم همدان گفت: در ماجرای مشکل مسکن مردم، چون نزدیک سه میلیون خانه خالی در کشور داریم تصویب مالیات برخانه های خالی را داشتیم و اثرات محسوس آن بر قیمت مسکن را مشاهده خواهیم کرد.

وی گفت: طرح تامین مسکن یک طرح بسیار مفصل است که ۱۸ وزارتخانه را درگیر می کند و سومین مرحله کاهش ۵۰ درصدی تعرفه بنگاه داران است و در همدان قیمت کارشناسی وجود ندارد و نظارت صفر است.

فلاحی تاکید کرد: بلند مرتبه سازی در سطح شهر را باید شورای شهر و شهرداری پاسخگو باشند چرا که حوزه نظارت پارلمان های استانی است ولی نورمهال متوقف و اسکای مال با نظر کارشناسان مطرح شد که با توجه به مجاروت دو بیمارستان و یک نهاد امنیتی هیچ توجیه اقتصادی برای مردم ندارد.

انتهای پیام/آ-ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=97281
  • دیدگاه‌ها برای جابجایی مدیران در همدان نتیجه عملکردهای سیاسی است/نبود کارشناسی و نظارت در بازار مسکن بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.