• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

ثبت نام فروش فوق العاده تارا ایران خودرو

  • کد خبر : 99509
  • 20 دی 1399 - 10:12
ثبت نام فروش فوق العاده تارا ایران خودرو

ثبت نام محصول جدید شرکت خودرو سازی ایران خودرو که قبلا با نام k132 معرفی شده بود با تغییر نام به تارا از امروز شنبه ۲۰ دی در سامانه رسمی این شرکت آغاز می گردد و تا سه روز ادامه خواهد داشت. به گزارش عصر همدان، ثبت نام محصول جدید شرکت خودرو سازی ایران خودرو […]

ثبت نام محصول جدید شرکت خودرو سازی ایران خودرو که قبلا با نام k132 معرفی شده بود با تغییر نام به تارا از امروز شنبه ۲۰ دی در سامانه رسمی این شرکت آغاز می گردد و تا سه روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش عصر همدان، ثبت نام محصول جدید شرکت خودرو سازی ایران خودرو که قبلا با نام k132 معرفی شده بود با تغییر نام به تارا از امروز شنبه ۲۰ دی در سامانه رسمی این شرکت آغاز می گردد و تا سه روز ادامه خواهد داشت.

ثبت نام خودرو تارا در دو نوع دستی و اتومات و با تحویل تیر تا دی ماه ۱۴۰۰ و قیمت روز محاسبه می گردد.

با توجه به بخشنامه فروش ۴۳۵۰ ایران خودرو در این طرح تارا دنده‌ای با پیش پرداخت ۱۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و تارا اتوماتیک نیز با پیش پرداخت ۱۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه خواهد شد.

مشتریان نهایی نیز پس از گذشت حداکثر سه روز از اتمام مهلت ثبت نام، از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر تعیین خواهند شد.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات دقیق از بخشنامه،‌ به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=99509
  • دیدگاه‌ها برای ثبت نام فروش فوق العاده تارا ایران خودرو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.