• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

تیم چیده شده ی فعلی انتخابات ۱۴۰۰ را پیش می برد/فرمانداری به دنبال طرح های کاتالیزور و برنامه محور

  • کد خبر : 96302
  • 22 آذر 1399 - 12:03
تیم چیده شده ی فعلی انتخابات ۱۴۰۰ را پیش می برد/فرمانداری به دنبال طرح های کاتالیزور و برنامه محور

محمد‌علی محمدی با اشاره به تعامل با نمایندگان همدان گفت: به دنبال پروژه های برنامه محور و کاتالیزور هستیم که منتج به نتیجه شوند. محمد‌علی محمدی، سرپرست فرمانداری همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: با قرار گرفتن در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ جابجایی در سطح شهرستان نداریم و تیم چیده شده با همت و […]

محمد‌علی محمدی با اشاره به تعامل با نمایندگان همدان گفت: به دنبال پروژه های برنامه محور و کاتالیزور هستیم که منتج به نتیجه شوند.

محمد‌علی محمدی، سرپرست فرمانداری همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: با قرار گرفتن در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ جابجایی در سطح شهرستان نداریم و تیم چیده شده با همت و پشتکار انتخابات ۱۴۰۰ را پیش می برد و امانتدار مردم است.

وی افزود: با همت و تلاش همه دنبال پروژه های برنامه محور هستیم و منتج به نتیجه و نتیجه گراست که کارهای زمین مانده را پیش ببریم.

سرپرست فرمانداری همدان تاکید کرد: پروژه های پرچم و طرح های که حالت کاتالیزور و شتاب دهنده را داشته باشد در راس کار قرارمی دهیم .

محمدی عنوان کرد: امیدواریم با همراهی نمایندگان استان بتوانیم یکی از برندها را در شهرستان همدان برپا کنیم.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=96302
  • دیدگاه‌ها برای تیم چیده شده ی فعلی انتخابات ۱۴۰۰ را پیش می برد/فرمانداری به دنبال طرح های کاتالیزور و برنامه محور بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.