• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره اولویت اصلی شهر ملایر است/لزوم انتخاب شهردار باتجربه و متخصص

  • کد خبر : 120986
  • 22 تیر 1400 - 10:24
تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره اولویت اصلی شهر ملایر است/لزوم انتخاب شهردار باتجربه و متخصص

سید اسماعیل صفوی زاده گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین بحث در دور جدید شورا است که در دوره‌های گذشته هزینه‌هایی برای این پروژه‌ها انجام‌شده است و باید به سرانجام برسد. به گزارش عصر همدان؛ کمتر از یک ماه دیگر به آغاز به کار ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا باقی‌مانده است. شهر ملایر دارای […]

سید اسماعیل صفوی زاده گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین بحث در دور جدید شورا است که در دوره‌های گذشته هزینه‌هایی برای این پروژه‌ها انجام‌شده است و باید به سرانجام برسد.

به گزارش عصر همدان؛ کمتر از یک ماه دیگر به آغاز به کار ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا باقی‌مانده است.

شهر ملایر دارای هفت عضو شورا است که با برگزاری انتخابات در ۲۸ خردادماه اعضای منتخب مشخص شدند و با تائید انتخابات شهرستان منتظر حضور در صحن شورای اسلامی شهرستان هستند.

انتخاب شهردار و رسیدگی به معضلات شهر را می‌توان از مهم‌ترین اولویت‌های شورا دانست و که دراین‌بین اصلی‌ترین مسئله شناخت مشکلات شهر و اولویت‌بندی آن توسط اعضای شورا است.

منتخبین شورای شهر ملایر با هم‌افزایی و هم‌فکری می‌توانند در این دوره از شورای اسلامی نقشی مؤثر در پیشرفت شهر داشته باشند و رسانه عصر همدان برای بررسی مهم‌ترین اولویت‌های شهر ملایر و نظر اعضا درباره انتخاب شهردار با آن‌ها گفتگو داشته است و نظرات آن‌ها را در این دو مسئله جویا شده است.

سید اسماعیل صفوی زاده باتجربه کار در دور سوم و چهارم شورای اسلامی شهر ملایر در این دوره نیز موفق به کسب بالاترین رأی در شهر شد.

وی در گفتگو و با خبرنگار ما با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌های شهر ملایر اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین بحث در دور جدید شورا است.

صفوی زاده با اشاره به برخی پروژه‌های نیمه‌تمام در شهر ملایر اظهار کرد: هتل نیمه‌کاره سیفیه، مجموعه مینی ورد، جابه‌جایی ساختمان شهرداری به پلاک ۱۷، تعریض خیابان‌های مرکزی شهر با اولویت خیابان شهدا و تقاطع میدان تعاون ازجمله مهم‌ترین پروژه‌های نیمه‌تمام در شهر ملایر است.

عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر تأکید کرد: در دوره‌های گذشته هزینه‌هایی برای این پروژه‌ها انجام‌شده است و باید به سرانجام برسد.

وی با تأکید بر اینکه عدم توجه به پروژه‌های نیمه‌تمام تضییع بیت‌المال است تصریح کرد: برای پروژه‌های نام‌برده هزینه‌های فراوانی از طراحی تا ساخت انجام‌شده است و نباید با بی‌توجهی باعث تخریب آن‌ها شد.

صفوی زاده بیان کرد: در کنار توجه به اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره باید در راستای توسعه شهر به پروژه‌های جدید نیز نگاهی داشت.

وی با اشاره به مهم‌ترین ملاک‌های انتخاب شهردار جدید بیان کرد» گزینه‌های مختلفی برای شهرداری مطرح هستند و باید شهرداری انتخاب شود که علاوه بر تجربه قبلی دارای تخصص هم باشد.

عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر توانایی مدیریت شهرداری را از دیگر ملاک‌های موردنظر برای انتخاب شهردار دانست و تأکید کرد: سعی می‌شود بهترین فرد برای پیشرفت و آبادانی ملایر انتخاب شود.

به گزارش عصر همدان؛ سید اسماعیل صفوی زاده با تجارب حضور در دو دوره شورا در این دوره نیز به‌عنوان یکی از هفت نفر اعضای شورای اسلامی شهر ملایر انتخاب‌شده است.

توجه بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره قطعاً از تضییع بیت‌المال جلوگیری می‌کند و این امر می‌تواند یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های در این دوره از شورا باشد.

همواره عدم توجه به پروژه‌های نیمه‌کاره موردانتقاد در دوره‌های شورا بوده است و گاهی تأخیر در اجرای یک پروژه هزینه‌های گزافی برای تکمیل آن به بار آورده است که یکی از نمونه‌های بارز آن تعریض خیابان‌های مرکزی شهر بخصوص خیابان شهدا است.

در دوره‌های مختلف شورا قدم‌هایی برای تعریض این خیابان برداشته شد اما به‌صورت کامل پیگیری نشد و امروز هزینه‌های سرسام‌آوری را به دنبال دارد و امید است در این دوره از شورا شاهد عزمی راسخ برای توجه به این طرح‌های نیمه‌کاره وجود داشته باشد.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=120986
  • دیدگاه‌ها برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره اولویت اصلی شهر ملایر است/لزوم انتخاب شهردار باتجربه و متخصص بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.