• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

تکمیل، تعریض و آسفالت محور شهرک – فارسبان و محور برزول نهاوند

  • کد خبر : 181867
  • 27 فروردین 1402 - 10:11
تکمیل، تعریض و آسفالت محور شهرک – فارسبان و محور برزول نهاوند

پیرو پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی و برگزاری جلسات متعدد در وزارت راه و شهرسازی، دستور تکمیل فاز دوم محور شهرک به فارسبان و محور برزول نهاوند داده شد. به گزارش عصرهمدان؛ پیرو پیگیری های علیرضا شهبازی نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی و طی جلسه و مکاتبه‌ای با […]

پیرو پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی و برگزاری جلسات متعدد در وزارت راه و شهرسازی، دستور تکمیل فاز دوم محور شهرک به فارسبان و محور برزول نهاوند داده شد.

به گزارش عصرهمدان؛ پیرو پیگیری های علیرضا شهبازی نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی و طی جلسه و مکاتبه‌ای با امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جادّه ای کشور، با توجه به شرایط خاص شهرستان مخصوصاً در فصول سرما و اعلام نیاز اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جهت تجهیز و نوسازی ناوگان، دستور تخصیص ۴ میلیارد تومان اعتبار در این خصوص داده شد.

شهبازی نماینده نهاوند ضمن تقدیر از تلاش پرسنل اداره راهداری شهرستان در بارش های اخیر و خدمت رسانی به مردم گفت: متأسفانه در چندین سال اخیر ماشین آلات این اداره بروز رسانی نشده است که همین امر مشکلاتی را برای خدمت رسانی مطلوب ایجاد نموده است که با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته و تأمین اعتبار لازم سعی در رفع کمبودها داریم.

تکمیل، تعریض و آسفالت محور شهرک – فارسبان و محور برزول

شهبازی ادامه داد: همچنین پیرو پیگیری های انجام شده و برگزاری جلسات متعدد در وزارت راه و شهرسازی و مکاتبه با امانی معاون محترم وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جادّه ای کشور، دستور تکمیل فاز دوم محور شهرک به فارسبان و محور برزول داده شد.

نماینده نهاوند گفت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی شهرستان در حال ساخت، تعریض و رفع ایراد می باشند که با شروع فصل گرما و امکان آسفالت ریزی این روند تسریع خواهد شد.

وی همچنین از افزایش قابل توجه اعتبار پروژه های راهسازی شهرستان در سال جدید خبر داد.

فاز اول محور شهرک به فارسبان در حد فاصل سه راهی شهرک تا بعد از حبیب آباد به طول ۲/۴ کیلومتر سال قبل تعریض و آسفالت ریزی شد و فاز دوم از شهرک تا فارسبان بزودی آغاز و تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=181867
  • دیدگاه‌ها برای تکمیل، تعریض و آسفالت محور شهرک – فارسبان و محور برزول نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.