• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
نماینده ولی فقیه در همدان:

توهین و تهمت، مانع دوستی با امام زمان(عج)

  • کد خبر : 210640
  • 15 بهمن 1402 - 21:24
توهین و تهمت، مانع دوستی با امام زمان(عج)
نماینده ولی فقیه در همدان گفت: توهین و تهمت، مانع دوستی با امام زمان(عج) است و برای دوستی باید هوای یکدیگر را داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی، امشب در مراسم شام شهادت امام موسی کاظم علیه‌السلام با اشاره به حدیث امام موسی کاظم علیه‌السلام اظهار کرد: هر کس در زندگی گره‌ای را از کار مومنی باز کند ما را خوشحال کرده است و هرکس ما را خوشحال کند خدا را کرده است.

او با بیان اینکه در رفتارهای خود مراقبت بیشتری داشته باشیم، عنوان کرد: باید دقّت کنیم ببینیم در برخوردهای خود به چند نفر توهین کرده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در همدان افزود: برای اینکه امام زمان(عج)، از شما راضی باشد باید کارها را برطبق رضایت خدا و امامان معصوم علیهماالسلام، انجام داده و به اسم دلسوزی برای انقلاب به دیگران توهین نکنیم.

آیت‌الله شعبانی ادامه داد: اگر قرار باشد امام رضا علیه‌السلام از ما راضی باشد، راهش رضایت همسر، خانواده و دیگران و احترام گذاشتن به آنها است.

او با تاکید به اینکه هوای همدیگر را بیشتر داشته باشیم، بیان کرد: نکند در عرصه‌های سیاسی ندانسته توهین کرده و به دیگران تهمت بزنیم. نکند ندانسته کاری بکنیم که امام در را برروی ما ببندد.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه مراقب افراد و جامعه خود باشیم، خاطرنشان کرد: هرچقدر به افراد رسیدگی کرده و مشکلات آنها را برطرف کنیم، بیشتر رضایت امامان معصوم علیهماالسلام را جلب خواهیم کرد.

آیت‌الله شعبانی همچنین افزود: شما بچه شیعه‌ها باید بهترین زندگی‌ها را داشته باشید. پس راه دوستی با امام زمان (عج)، داشتن هوای همدیگر است.

او با تاکید بر اینکه فرهنگ تعامل نیاز جامعه امروز ما است، ابراز کرد: آنچه که باعث شد امام موسی علیه‌السلام شهید شود، قدرت‌طلبی و پول‌پرستی برخی از افراد بود.

نماینده ولی فقیه در همدان در پایان یادآور شد: انسان قدرت‌طلب بخاطر منفعت خودش حاضر می‌شود امام خود را شهید کند، حتی اگر بداند خلافت حق اوست.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210640
  • دیدگاه‌ها برای توهین و تهمت، مانع دوستی با امام زمان(عج) بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.