• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

تولید و توزیع ۸۰ هزار ماسک با کمک نیروهای جهادی و سپاه

  • کد خبر : 58279
  • 17 فروردین 1399 - 10:46
تولید و توزیع ۸۰ هزار ماسک با کمک نیروهای جهادی و سپاه

مجید درویشی با اشاره به تولید و ارائه بیش از ۸۰ هزار ماسک به شهروندان، گفت: این ماسک‌ها با حمایت سپاه و فعالیت گروه‌های جهادی تهیه و در اختیار مردم قرار گرفت. مجید درویشی، فرماندار شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به طرح‌های مقابله با کرونا در این شهرستان، اظهار کرد: […]

مجید درویشی با اشاره به تولید و ارائه بیش از ۸۰ هزار ماسک به شهروندان، گفت: این ماسک‌ها با حمایت سپاه و فعالیت گروه‌های جهادی تهیه و در اختیار مردم قرار گرفت.

مجید درویشی، فرماندار شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به طرح‌های مقابله با کرونا در این شهرستان، اظهار کرد: ما با ورود ناگهانی این ویروس منحوس به شهرستان در ابتدای امر برای مقابله با آن با مشکل مواجه بودیم که با حمایت و پشتیبانی سپاه و بسیج و روحانیت توانستیم خدماتی مانند ماسک، اقلام بهداشتی به مردم نیازمند ارائه دهیم‌.

وی با اشاره به تهیه و ارائه بیش از ۸۰ هزار ماسک به شهروندان، گفت: این ماسک‌ها با حمایت سپاه و فعالیت گروههای جهادی تهیه و در اختیار مردم قرار گرفت.

درویشی با اشاره به عملیات گسترده تیپ انصار الرسول جوانرود و انصار الحسین (ع) استان همدان در گندزدایی شهرستان اسدآباد، گفت: این امر در مدت زمان ۲۴ ساعت با استفاده از تجهیزات سنگین و نیمه سنگین سپاه انجام شد.

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه از دیگر اقدامات سپاه و بسیج، آموزش و آمادگی ۶۰۰ نفر از نیروهای بسیجی در زمان بحرانی‌تر شدن ویروس در این شهرستان بود، افزود: این از خودگذشتگی نیروهای بسیجی قابل تقدیر است.

وی با قدردانی از مردم در راستای پویش در خانه بمانیم، گفت: مردم در سیزده بدر با حضور نیافتن در فضاهای سبز و دشت ها نشان دادند که سلامتی شان مهم است و انتظار می رود که به این روال تا رسیدن به ثبات در خصوص شیوع این بیماری، در خانه بمانند.

درویشی با اشاره به توزیع پک‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی بین اهالی حاشیه نشین، گفت: این پک‌ها با کمک خود مردم، نیروهای بسیج و خیرین تأمین و توزیع شده است.

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرستان اسدآباد از هفتم فروردین به خوبی انجام شد و تا ۲۰ فروردین ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این طرح نیز با همکاری خوب بسیج و سپاه، هلال احمر و نیروی انتظامی در ۲ ایستگاه ورودی و خروجی شهرستان در حال انجام است.

وی با اشاره به نقش سپاه در عرصه های مختلف، یادآور شد: این نهاد در تمامی برهه‌ها و بحران‌‌ها همواره کنار دولت بود و این بار هم در مقابله با این ویروس خوش درخشیده است.
انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=58279
  • دیدگاه‌ها برای تولید و توزیع ۸۰ هزار ماسک با کمک نیروهای جهادی و سپاه بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.