• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

توسعه کتاب خوانی در همدان با ۲۵ درصد تخفیف خرید کتاب

  • کد خبر : 103982
  • 28 بهمن 1399 - 11:24
توسعه کتاب خوانی در همدان با ۲۵ درصد تخفیف خرید کتاب

ثبت نام طرح زمستانه کتاب در استان آغاز شد کتاب فروشان با شرکت در این طرح می توانند کتاب و اقلام فرهنگی را با تخفیف ۲۵ درصدی به دوستداران دانایی عرضه کنند و مبلغ تخفیف داده شده را از وزارت خانه دریافت کنند. به گزارش عصر همدان؛ احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان […]

ثبت نام طرح زمستانه کتاب در استان آغاز شد کتاب فروشان با شرکت در این طرح می توانند کتاب و اقلام فرهنگی را با تخفیف ۲۵ درصدی به دوستداران دانایی عرضه کنند و مبلغ تخفیف داده شده را از وزارت خانه دریافت کنند.

به گزارش عصر همدان؛ احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه ثبت نام طرح زمستانه کتاب از ۲۶ بهمن ماه آغاز شده است گفت: کتاب فروشان داوطلب تا ۵ اسفند زمان دارند تا برای مشارکت در این طرح ثبت نام کنند.

احسانی با معرفی سامانه اینترنتی tarh.ketab.ir  برای درخواست ثبت نام توضیح داد:  کتابفروشی‌هایی که در طرح «زمستانه کتاب» مشارکت داشته باشند با یارانه ۲۵ درصدی کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را به مخاطبان ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه سقف خرید در این طرح همچون طرح پاییزه ۲۰۰ هزار تومان است یاد آور شد: از سال ۹۴ طرح های تخفیف خرید کتاب به صورت فصلی اجرا می شود و با توجه به اینکه شیوع بیماری کرونا باعث آسیب به کتابفروشان و ناشران شده است امیدواریم این طرح های فصلی به رونق کتابفروشی‌ها و ترغیب مردم به تهیه کتاب‌ کمک کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ۱۸ کتاب فروشی استان در طرح پاییزه مشارکت داشتند تصریح کرد: این فروشگاه های کتاب نیازی به ثبت نام مجدد ندارند بلکه کافیست با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=103982
  • دیدگاه‌ها برای توسعه کتاب خوانی در همدان با ۲۵ درصد تخفیف خرید کتاب بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.