• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

توزیع ۲ هزار بسته حمایتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بین نیازمندان نهاوند

  • کد خبر : 83715
  • 23 شهریور 1399 - 10:16
توزیع ۲ هزار بسته حمایتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بین نیازمندان نهاوند

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد. علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: با مکاتبه‌ای که با بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت […]

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: با مکاتبه‌ای که با بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شد ۲ هزار بسته حمایتی برای توزیع در شهرستان اختصاص یافت.

وی اظهار داشت: این بسته‌ها به‌منظور تقدیم به نیازمندان نهاوند تهیه شد  که در روزهای آینده با کمک نیروهای جهادی و داوطلب در بین نیازمندان پخش خواهد شد.

نماینده نهاوند در مجلس افزود: این ۲ هزار بستهٔ حمایتی شامل مواد خوراکی و بهداشتی و لوازم‌التحریر است که برای خانواده‌های نیازمند نهاوندی اختصاص یافت.

این بسته‌ها وارد شهرستان نهاوند شده است و با هماهنگی ارگان‌های خدمت رسان در اختیار نیروهای داوطلب برای توزیع بین نیازمندان قرارگرفته است.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=83715
  • دیدگاه‌ها برای توزیع ۲ هزار بسته حمایتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بین نیازمندان نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.