• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

توزیع ۵۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان فامنین

  • کد خبر : 62398
  • 07 اردیبهشت 1399 - 21:44

سید روح الله حسینی گفت: مرحله اول رزمایش #کمک_مومنانه شهرستان فامنین با توزیع ۵۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان اجرا شد و مراحل بعدی نیز در طول ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد. به گزارش عصر همدان؛ همدلی و کمک به نیازمندان به عنوان یک آداب پسندیده در بین ایرانیان مرسوم بوده و در دین […]

سید روح الله حسینی گفت: مرحله اول رزمایش #کمک_مومنانه شهرستان فامنین با توزیع ۵۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان اجرا شد و مراحل بعدی نیز در طول ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

به گزارش عصر همدان؛ همدلی و کمک به نیازمندان به عنوان یک آداب پسندیده در بین ایرانیان مرسوم بوده و در دین مبین اسلام و مکتب قرآن نیز به آن سفارش شده است. افرادی که متاثر از ویروس منحوس کرونا نیازمند شده بودند  و تنها یک اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی کافی بود تا همه و همه از پیر و جوان، رئیس و مرئوس، دارا و ندار وارد میدان شوند و همدل و هم‌صدا آستین همت را برای کمک به آنان بالا بزنند.

سپاه و بسیج که همواره در خط مقدم کمک به محرومان و مستضعفان قرار دارند، این بار نیز با لبیک به ندای رهبر انقلاب اسلامی و در قامت یاران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وارد میدان جهاد شدند تا سفره نیازمندان در ماه میهمانی خدا، رنگین شود.

سید روح الله حسینی شاخص، فرمانده سپاه ناحیه فامنین با بیان اینکه پس از دریافت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر خود یک امر واجب شرعی دانستیم تا به ندای رهبری لبیک بگوییم و از همان فردای روز نیمه شعبان دست به کار شویم و مرحله اول رزمایش #کمک_مومنانه این شهرستان با توزیع ۵۰۰ بسته غذایی در شهر و روستاهای فامنین اجرا شود و مراحل بعدی نیز در طول ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=62398
  • دیدگاه‌ها برای توزیع ۵۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان فامنین بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.