• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

توزیع ۴هزار بسته معیشتی در نخستین مرحله رزمایش کمک مومنانه در ملایر+تصاویر

  • کد خبر : 61854
  • 04 اردیبهشت 1399 - 21:32
توزیع ۴هزار بسته معیشتی در نخستین مرحله رزمایش کمک مومنانه در ملایر+تصاویر

سید جواد حسینی گفت: در نخستین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در شهرستان ملایر بیش از ۴ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع می‌شود. به گزارش عصر همدان؛ با شیوع ویروس کوبید ۱۹ و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بسیاری از کسب و کار با تعطیل و افراد […]

سید جواد حسینی گفت: در نخستین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در شهرستان ملایر بیش از ۴ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع می‌شود.

به گزارش عصر همدان؛ با شیوع ویروس کوبید ۱۹ و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بسیاری از کسب و کار با تعطیل و افراد زیادی درآمد خود را از دست دادند.
کرونا آسیب های فراوانی به برخی مشاغل زد و افراد بسیاری را دچار مشکل کرد.

مقام معظم رهبری در نیمه شعبان و در سخنرانی تلویزیونی خود به حمایت از افرادی که به دلیل این بیماری وضعیت معیشتی آنها با مشکل مواجه شده است تاکید کردند.

در همین راستا بسیجیان و مردم سراسر ایران با لبیک به این پیام رهبری و با راه اندازی پویش کمک مومنانه برای کمک به نیازمندان و افرادی که به وسیله وچ ویروس کرونا آسیب دیدند قدم پیش گذاشتند.

در ملایر نیز بسیجیان ابتدا افراد نیازمند و آسیب دیده ها را شناسایی و سپس کمک های مردمی را جمع آوری کردند و بر ای نخستین رزمایش کمک مومنانه بیش از ۴۰۰۰ بسته معیشتی تهیه شد.

فرمانده سپاه ملایر در حاشیه نخستین ازمایش کمک مومنانه شهرستان ملایر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین مرحله رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه در لبیک به سخنان فرمانده معظم کل قوا در شهرستان ملایر با هم‌افزایی همه نهادها و ادارات همچون اوقاف به بهزیستی و کمیته امداد برگزار می شود.

سید جواد حسینی با اشاره به کمک‌های مردم ملایر برای این رزمایش تصریح کرد: این کمک ها توسط پایگاه های مقاومت، حوزه ها و اقشار مختلف بسیج در سطح عملیاتی جمع آوری شده است.
وی افزود: نخستین مرحله بیش از ۴ هزار بسته آماده شده که در بین نیازمندان و کسانی که با توجه به شیوع بیماری کرونا آسیب دیده اند توزیع می شود.

فرمانده سپاه ملایر به برگزاری همایش کمک مومنانه در سه مرحله در شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: در نخستین مرحله این رزمایش چهار هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان توزیع می شود.

وی به شناسایی بیش از ۶ هزار خانواده نیازمند در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: این خانوارها خارج از سیستم های بهزیستی، کمیته امداد و نهادهای حمایتی بودند و در نخستین مرحله در ابتدای ماه رمضان بسته های معیشتی در بین خانواده ها توزیع می شود.

حسینی بیان کرد: دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در نیمه ماه مبارک رمضان و مرحله سوم همزمان با عید سعید فطر برگزار می شود.

به گزارش عصر همدان؛ یکی از بهترین اعمال در ماه مبارک رمضان کمک به نیازمندان است است و بسیجیان کشور ایران امروز با راه اندازی رزمایش کمک مومنانه همگی در امری خیر و خداپسندانه در آغاز ماه مبارک شریک شدند.
انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=61854
  • دیدگاه‌ها برای توزیع ۴هزار بسته معیشتی در نخستین مرحله رزمایش کمک مومنانه در ملایر+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.