• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در دهمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه کبودراهنگ

  • کد خبر : 102887
  • 20 بهمن 1399 - 11:00
توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در دهمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه کبودراهنگ

سرهنگ محرمعلی حبیبی از اجرای دهمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه با توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در سه بخش مرکزی، گل تپه و شیرین سو شهرستان کبودراهنگ خبر داد. به گزارش عصر همدان، سرهنگ محرمعلی حبیبی، جانشین سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای سراسری رزمایش کمک های […]

سرهنگ محرمعلی حبیبی از اجرای دهمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه با توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در سه بخش مرکزی، گل تپه و شیرین سو شهرستان کبودراهنگ خبر داد.

به گزارش عصر همدان، سرهنگ محرمعلی حبیبی، جانشین سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای سراسری رزمایش کمک های مومنانه و کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا گفت: دهمین مرحله از این رزمایش همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۳ میلیون ریال و جمعا با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال انجام شد.

وی افزود: تا به امروز در ۱۰ مرحله این رزمایش بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

حبیبی در پایان از بسیجیان، خیرین، ائمه جمعه و جماعات، مسئولین و هیئت امنای مساجد شهرستان بابت همکاری در اجرای این رزمایش تشکر نمود.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=102887
  • دیدگاه‌ها برای توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در دهمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه کبودراهنگ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.