• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

توزیع عمومی واکسن آنفولانزا هنوز اعلام نشده است/آبان و آذرماه پیک شیوع بیماری آنفولانزا در همدان

  • کد خبر : 86120
  • 07 مهر 1399 - 8:15
توزیع عمومی واکسن آنفولانزا هنوز اعلام نشده است/آبان و آذرماه پیک شیوع بیماری آنفولانزا در همدان

علیرضا مدرکیان با بیان اینکه استان همدان دارای آب و هوای سرد و خشک است گفت: واکسن آنفلونزا می تواند از تداخل دو بیماری کرونا و آنفلونزا در ایام پیک، که معمولا آبان و آذر در همدان است جلوگیری کند. علیرضا مدرکیان، رئیس نظام پزشکی همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار داشت: به […]

علیرضا مدرکیان با بیان اینکه استان همدان دارای آب و هوای سرد و خشک است گفت: واکسن آنفلونزا می تواند از تداخل دو بیماری کرونا و آنفلونزا در ایام پیک، که معمولا آبان و آذر در همدان است جلوگیری کند.

علیرضا مدرکیان، رئیس نظام پزشکی همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار داشت: به همه افرادی که بیماری زمینه ای یا آلرژی خاصی در فصل پاییز دارند تاکید می کنیم امسال بیش از هر زمان دیگری احتیاط کنند.

وی با بیان اینکه استان همدان دارای آب و هوای سرد و خشک است، گفت: واکسن آنفلونزا می تواند از تداخل دو بیماری کرونا و آنفلونزا در ایام پیک، که معمولا آبان و آذر در همدان زمان شیوع آنفلونزاست جلوگیری کند.

مدرکیان افزود: واکسن آنفلونزا گویا از وزارتخانه توزیع خاصی دارد و تا به حال به دست ما نرسیده است و امیدواریم قبل از شروع پیک آنفلونزا به همدان برسد.

وی با بیان اینکه واکسن تا بحال از معاونت بهداشت فقط برای بیماران خاص در نظر گرفته شده است گفت: گروه هدف در اولویت جامعه پزشکی هستند اما همه مردم می توانند برای ایمنی بهتر از این واکسن استفاده کنند تا بدین صورت از بستری بیماران آنفلونزا جلوگیری شود.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=86120
  • دیدگاه‌ها برای توزیع عمومی واکسن آنفولانزا هنوز اعلام نشده است/آبان و آذرماه پیک شیوع بیماری آنفولانزا در همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.