• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی به مناسبت شب های قدر

  • کد خبر : 112431
  • 15 اردیبهشت 1400 - 13:12
توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی به مناسبت شب های قدر

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ از توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی به مناسبت شب های قدر خبر داد. سرهنگ محمود بداغی، فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: به همت خیرین و بسیجیان عزیز از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون ۱۳ مرحله رزمایش کمک مومنانه برگزار گردیده است. وی […]

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ از توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی به مناسبت شب های قدر خبر داد.

سرهنگ محمود بداغی، فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: به همت خیرین و بسیجیان عزیز از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون ۱۳ مرحله رزمایش کمک مومنانه برگزار گردیده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در مراحل مختلف رزمایش کمک های مومنانه در این شهرستان افزود:تاکنون بیش از هزار بسته لوازم التحریر و ۲۵۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند با کمک فرهنگیان و خیرین شهرستان در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

بداغی اضافه کرد: تاکنون بیش از ۱۵ میلیارد ریال گوشت قرمز در مراحل رزمایش کمک های مومنانه در بین نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ در خصوص برگزاری کمک‌های مومنانه در ایام ماه مبارک رمضان گفت:امسال در ماه مبارک رمضان بیش از هزار بسته معیشتی به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان توزیع کرده است.

بداغی با اشاره به چهاردهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در کبودراهنگ افزود: امروز در مرحله چهاردهم رزمایش سپاه شهرستان ۴۰۰ بسته معیشتی به همراه ۴ سرویس جهیزیه برای زوج های نیازمند به ارزش ۲۲۰ میلیون تومان اهدا خواهد شد.

وی در انتها خاطر نشان کرد:خیرین شهرستان در مراحل مختلف رزمایش کمک های مومنانه ۵۱ سری لوازم خانگی توزیع کرده است .

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=112431
  • دیدگاه‌ها برای توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی به مناسبت شب های قدر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.