• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

توزیع بسته های بهداشتی و میوه در محله های حاشیه شهر نهاوند+تصاویر

  • کد خبر : 91454
  • 17 آبان 1399 - 13:03
توزیع بسته های بهداشتی و میوه در محله های حاشیه شهر نهاوند+تصاویر

به همت گروه های جهادی نهاوند بسته های حاوی اقلام بهداشتی و میوه در محله های این شهرستان توزیع می‌شود. به گزارش عصر همدان، با توجه به شرایط کرونایی شهرستان نهاوند به همت گروه های جهادی در محله های مختلف شهر نهاوند فعالیت های خداپسندانه در حال اجرا است. بسیجیان در قالب گروه های جهادی […]

به همت گروه های جهادی نهاوند بسته های حاوی اقلام بهداشتی و میوه در محله های این شهرستان توزیع می‌شود.

به گزارش عصر همدان، با توجه به شرایط کرونایی شهرستان نهاوند به همت گروه های جهادی در محله های مختلف شهر نهاوند فعالیت های خداپسندانه در حال اجرا است.

بسیجیان در قالب گروه های جهادی در این مناطق یا مشغول ضدعفونی معابر و مناطق آلوده هستند یا به بیماران کرونایی کمک می کنند.

تهیه بسته های معیشتی و غذایی و توزیع لوازم التحریر و البسه از دیگر اقدامات گروه های جهادی در محله های حاشیه شهر نهاوند است.

در منطقه پای قلعه نهاوند نیز گروه جهادی شهید ناصری این محله اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده را بین خانواده های نیازمند توزیع می کنند.

این گروه جهادی همچنین بسته های میوه را پس از جمع آوری در مناطق مختلف این محله توزیع می کند و این کار از ابتدای شیوع کرونا همچنان تداوم دارد.

همچنین توزیع غذای گرم در سه شنبه های مهدوی در هر هفته بین نیازمندان محله پای قلعه توزیع می شود که این گروه جهادی برای گسترش این کار خیر نیازمند همت نیکوکاران است.

گروه جهادی شهید امیدی بسیج دانشجویی نهاوند نیز با استفاده از جوانان مومن در کنار کادر درمان در بیمارستان های این شهرستان به بیماران کرونایی خدمت رسانی می کند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=91454
  • دیدگاه‌ها برای توزیع بسته های بهداشتی و میوه در محله های حاشیه شهر نهاوند+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.