• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

توزیع بسته های افطارانه برای کادر درمان بیمارستان آیت الله بهاری (ره)

  • کد خبر : 65028
  • 22 اردیبهشت 1399 - 10:27
توزیع بسته های افطارانه برای کادر درمان بیمارستان آیت الله بهاری (ره)

طاهره نیری ثابت از توزیع بسته های افطارانه بین کادر درمان بیمارستان آیت الله بهاری خبر داد و گفت: این کار به نیابت از امام حسن مجتبی (ع) انحام شد و رزمایش انفاق تاکنون به دفعات متعدد انجام شده است. طاهره نیری ثابت، مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ […]

طاهره نیری ثابت از توزیع بسته های افطارانه بین کادر درمان بیمارستان آیت الله بهاری خبر داد و گفت: این کار به نیابت از امام حسن مجتبی (ع) انحام شد و رزمایش انفاق تاکنون به دفعات متعدد انجام شده است.

طاهره نیری ثابت، مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ به بیان برخی فعالیت طلاب و مبلغین حوزه در قرارگاه جهادی سردار شهید سلیمانی در ایام شیوع ویروس کرونا پرداخت.

وی یکی از اقدامات این قرارگاه را آماده کردن افطارانه برای کادر درمان بیمارستان بیان کرد و گفت: این کار به نیابت از امام حسن مجتبی (ع) انحام شد و رزمایش انفاق تاکنون به دفعات متعدد انجام شده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان بهار افزود: اجر زحمات کادر درمان در درگاه خداوند متعال محفوظ است و حضور ما در بیمارستان و پخش افطارانه بین کادر درمان جهت عرض خداقوت و پاسداشت زحماتشان است تا بتوانیم از این طریق اوج همدلی طلاب را به آن ها اعلام کنیم.

نیری همچنین گفت: توزیع افطارانه به همت هیئت امنا و مدیر حوزه علمیه صدیقه کبری (س) و در روز میلاد کریم اهلبیت امام حسن مجتبی (ع) انجام شد.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=65028
  • دیدگاه‌ها برای توزیع بسته های افطارانه برای کادر درمان بیمارستان آیت الله بهاری (ره) بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.