• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4
قاری بین‌المللی قرآن کریم:

تهدیدات روانی و رسانه‌ای به قرآن و اسلام در فضای مجازی

  • کد خبر : 199337
  • 10 مهر 1402 - 23:44
تهدیدات روانی و رسانه‌ای به قرآن و اسلام در فضای مجازی
قاری بین‌المللی قرآن گفت: از ابتدای اسلام سناریوهای روانی و رسانه‌ای دشمن برای مقابله و تخریب ساحت مقدس قرآن و اسلام ناب وجود داشته است و در حال حاضر با گسترش فضای مجازی این مخاطرات نمود خود را بیشتر نشان می‌دهد.

به گزارش عصر همدان؛ مهدی ساعد در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار کرد: از ابتدای اسلام سناریوهای روانی و رسانه ای دشمن برای مقابله و تخریب ساحت مقدس قرآن و اسلام ناب وجود داشته است و در حال حاضر باگسترش فضای مجازی این مخاطرات نمود خود را بیشتر نشان می دهد.

ساعدبا بیان اینکه ما مسلمان ها به تک تک آیات قرآن اعتقاد داریم گفت: خداوند در قرآن شریف می فرمایند «إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَ إِنَّا لَهُ لَحافِظُونَ»همانا ما قرآن را نازل کردیم و خود نیز از آن حفاظت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه خداوند وعده داده از قرآن و ساحت قرآن و به تبع آن از ساحت اسلام محافظت خواهد کرد افزود: این آیه دلگرمی و قوتی برای مسلمانان جهان و  نقشه راهی برای مسلمانان است و باید در حفظ  قرآن کوشا باشیم.

قاری بین المللی قرآن کریم افزود: موج اسلام گرایی در کشورهای غربی باعث به وجود آمدن وحشتی دروجود استعمارگران قدیمی و پر سابقه جهان شده است همچنان که در قرآن، سوره مبارکه احزاب می‌فرمایند« وَقَذَفَ فِی قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ»خداوند در دل آنها ترس افکند.

ساعد گفت: به واسطه شانیت و جایگاه عظیمی که قرآن و اسلام دارد دشمنان نمیداند چطور با این موج اسلام گرایی و اسلام خواهی مقابله کنند.

وی ادامه داد: برای دشمنان سخت است با این همه برنامه‌ریزی و تلاش و هزینه برای اینکه کشورهای اسلامی را تضعیف کنند وقرآن و اسلام را از بین ببرند و به همین دلیل دست به توهین به مقدسات می زنند و تمام این کارها از واماندگی جبهه استکبارنشات می‌گیرد .

قاری بین‌المللی قرآن کریم گفت: با سوزاندن قرآن ازتاثیر قرآن و جریانی که در کل دنیا ایجاد کرده نه تنها از بین نمیرود بلکه بیشتر و بیشتر می‌شود.

 

انتهای پیام/ ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=199337
  • دیدگاه‌ها برای تهدیدات روانی و رسانه‌ای به قرآن و اسلام در فضای مجازی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.