• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

تنور افطاری محرومان گرم می شود/کمک های مومنانه؛ میوه مناجات های شبانه+تصاویر

  • کد خبر : 111023
  • 05 اردیبهشت 1400 - 18:20
تنور افطاری محرومان گرم می شود/کمک های مومنانه؛ میوه مناجات های شبانه+تصاویر

کمک های مومنانه در روزگار سخت کرونایی، چهره عملی میوه مناجات های شبانه مردمی نیک اندیش است که تنور افطاری محرومان را گرم می کند. به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ ایام، ایام ماه پر خیر و برکت رمضان است. ماهِ ماهی که مردمِ ماه ما در این روزهای سخت کرونایی بیشتر از همیشه به یاد […]

کمک های مومنانه در روزگار سخت کرونایی، چهره عملی میوه مناجات های شبانه مردمی نیک اندیش است که تنور افطاری محرومان را گرم می کند.

به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ ایام، ایام ماه پر خیر و برکت رمضان است. ماهِ ماهی که مردمِ ماه ما در این روزهای سخت کرونایی بیشتر از همیشه به یاد محرومان و آسیب دیدگان از کرونا هستند.

در هر گوشه و کنار شهرها و روستاهای استان همدان، هر فردی با هر مبلغی هرچند اندک هم که شده، آستین های نوع دستی خود را به تاسی از مولای متقیان امام علی (ع) بالا می زند و چهره ای عملی به میوه مناجات های شبانه خود می بخشد.

و این گونه کمک های مومنانه مردمی برای نیازمندان جمع آوری می شود تا این بسته های معیشتی تنور افطاری محرومان را گرم کند.

این روزها شاهد هستیم که به همت واحد خواهران و خیریه هیئت رزمندگان ثارالله همدان ۵۰ بسته معیشتی کمک های مومنانه شامل برنج، مرغ، گوشت، عسل، خرما، چای، قند، ماکارونی، روغن، پک بهداشتی و هدایای فرهنگی؛ هر بسته به مبلغ ۵۵۰ هزار تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=111023
  • دیدگاه‌ها برای تنور افطاری محرومان گرم می شود/کمک های مومنانه؛ میوه مناجات های شبانه+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.