• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

تنها ۳۰ درصد پرسنل و کاردرمانی اسدآباد واکسینه شدند

  • کد خبر : 109025
  • 19 فروردین 1400 - 10:22
تنها ۳۰ درصد پرسنل و کاردرمانی اسدآباد واکسینه شدند

دکتر عاطفه سمائی با بیان اینکه اسدآباد به لحاظ تخت، خدمات، تجهیزات و دارو فعلاً مشکلی ندارد، گفت: ابتلای کادر درمان می‌تواند مشکل‌ساز شود و خدمت‌رسانی را تحت‌الشعاع قرار دهد که در این زمینه تنها ۳۰ درصد کاردرمانی و پرسنل بیمارستان نسبت به ویروس واکسینه شدند. دکتر عاطفه سمائی، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و […]

دکتر عاطفه سمائی با بیان اینکه اسدآباد به لحاظ تخت، خدمات، تجهیزات و دارو فعلاً مشکلی ندارد، گفت: ابتلای کادر درمان می‌تواند مشکل‌ساز شود و خدمت‌رسانی را تحت‌الشعاع قرار دهد که در این زمینه تنها ۳۰ درصد کاردرمانی و پرسنل بیمارستان نسبت به ویروس واکسینه شدند.

دکتر عاطفه سمائی، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به آغاز پیک چهارم کرونا، اظهار کرد: مردم با حفظ خونسردی، اصلاح تغذیه، رعایت بهداشت و پروتکل‌ها کمک کنند تا به سلامت و با کمترین میزان ابتلا پیک چهارم را به لطف خداوند پشت سر بگذرانیم.

وی با بیا اینکه البته که چاره‌ای جز فاصله‌گذاری و پرهیز از مراودات غیرضروری روزمره نداریم، افزود: افزایش مراجعات بیمارستانی منجر به افزایش احتمال ابتلا در کادر درمان خواهد شد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه تاکنون فقط ۳۰ درصد پرسنل و کادر درمان واکسینه شدند، تصریح کرد: ما ازلحاظ تخت، خدمات، تجهیزات و دارو فعلاً مشکلی نداریم اما ابتلای همکاران می‌تواند مشکل‌ساز شود و خدمت‌رسانی را تحت‌الشعاع قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه در ۲۰ روز تعطیلات نوروزی قریب به ۲۶ هزار مراجعه به بیمارستان داشتیم، افزود: حدود ۸ هزار نفر از آن‌ها بیماران اورژانسی بودند.

سمائی تأکید کرد: روزی بیش از ۴۰۰ بیمار و این حجم بالای مراجعین می‌تواند مدافعین جان‌برکف سلامت را در این جبهه دچار آسیب جبران‌ناپذیر کند.

وی یادآور شد: خدا را شکر به‌رغم رشد فزاینده مبتلایان و مراجعین، فوت به دلیل کرونا مثبت قطعی در هفته اخیر نداشته‌ایم اما باید همه همت کنیم تا این گردنه سخت را پشت سر بگذرانیم.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=109025
  • دیدگاه‌ها برای تنها ۳۰ درصد پرسنل و کاردرمانی اسدآباد واکسینه شدند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.