• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

تقویت بسیج و سرمایه های آن وظیفه همگانی است

  • کد خبر : 145321
  • 30 بهمن 1400 - 8:32
تقویت بسیج و سرمایه های آن وظیفه همگانی است

حسین فارسی گفت: تقویت بسیج و سرمایه های آن یعنی سرمایه های اجتماعی و معنوی وظیفه همگانی است . به گزارش عصر همدان؛ حسین فارسی سرپرست فرمانداری ملایر در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به مهمترین اقدامات بسیجیان و پاسداران اظهار کرد: فعالیت بسیجیان و پاسداران شهرستان ملایر گسترده است […]

حسین فارسی گفت: تقویت بسیج و سرمایه های آن یعنی سرمایه های اجتماعی و معنوی وظیفه همگانی است .

به گزارش عصر همدان؛ حسین فارسی سرپرست فرمانداری ملایر در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به مهمترین اقدامات بسیجیان و پاسداران اظهار کرد: فعالیت بسیجیان و پاسداران شهرستان ملایر گسترده است و خدمات آنان در ملایر بر کسی پوشیده نیست.

وی موفقیت طرح سردار سلیمانی را مرهون حضور حضور بسیجیان بسیار عنوان کرد و گفت: در بحث کمک های مومنانه ملایر زبانزد خاص و عام بود و به همت بسیجیان و خیرین در چندین مرحله کارهای به یادگار ماندنی انجام شد.

سرپرست فرمانداری ملایر برگزاری گشت های رضویون را از دیگر خدمات در سپاه در ملایر عنوان کرد و گفت: بسیجیان در زمان بحران و سیل هایی که در ملایر رخ داد خوش درخشید و بدون ادعا کمک می کردند.

وی خدمات بسیج سازندگی و چندین مرحله رزمایش های امنیتی را از دیگر خدمات سپاه ملایر برشمرد و گفت: تمامی این اقدامات با درایت سیدجواد حسینی به عنوان فمانده سپاه ملایر انجام شد.

فارسی بیان کرد: پاسداران و بسیجیان ملایری در کنار وظیفه اصلی در راستای سیاست ها به حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب است از سایر خدمات عنوان شده هیچگاه غافل نشدند.

وی گفت: سپاه و بسیج از سرمایه های عظیمی برخوردار هستند که سرمایه معنوی و سرمایه های اجتماعی گوشه ای از این سرمایه ها است.

سرپرست فرمانداری ملایر تاکید کرد: پاسداران پیش از آنکه به نقشه های عملیاتی در زمان جنگ و ماموریت های کاری برسند با نقشه های معنوی را ارتباط برقرار می کنند.

وی افزود: دلیل موفقیت بسیج همین سرمایه معنوی آنان است که در همه جا موفق هستند و اگر دشمن در هشت سال دفاع مقدس نتوانست قدم از قدم برادرد به دلیل همین روحیه تقوا و معنویت بود.

فارسی با بیان اینکه دشمن از روحیه ایثار و گذشت بسیجیان ک سپاهیان می هراسد، تصریح کرد: ا رتش بیشت میلیونی سرمایه اجتماعی بزرگ بسیج است.

وی گفت: سپاه و بسیج متعلق به یک گروه خاص نبوده و مربوط به ملت ایران است و همه گروه ها را جذب می کند هماهنگونه که رهبری کبیر انقلاب بیان کرده اند سپاه و ارتش ما فراتر از آن هستند که ذوب مسایل سیاسی شوند.

سرپرست فرمانداری ملایر بیان کرد: تقویت بسیج و سرمایه های آن یعنی سرمایه های اجتماعی و معنوی وظیفه همگانی است .

وی تاکید کرد: از هر کوششی و همکاری دریغ نخواهیم کرد و در کنار سپاه ناحیه ملایر از همه امکانات و ادارات و نهادها در راستای اهداف انقلاب که همان اهداف سپاه است استفاده می کنیم.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=145321
  • دیدگاه‌ها برای تقویت بسیج و سرمایه های آن وظیفه همگانی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.