• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
در راستای حل معضل بی‌حجابی؛

تقویت ارتش بی‌حیایی برای شکستن خط مقاومت است

  • کد خبر : 206195
  • 13 آذر 1402 - 7:38
تقویت ارتش بی‌حیایی برای شکستن خط مقاومت است
دشمنان برای شکستن خط مقاومت راهی نزدیکتر و بهتر از تقویت ارتش بی‌حیایی نداشته، برای اینکه آنها می‌خواهند خطّ مقاومت را بشکنند! اما عده‌ای از افراد بی‌بصیرت به سادگی از جبهه باطل حمایت کرده‌ و در پیشروی سریع‌تر این جریان تاثیر بسزایی دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ امروزه حجاب در جامعه‌ به یک مسئله پیچیده و پر تنشی تبدیل شده، این موضوع به یک کلاف سردرگم عمومی تبدیل شده که انگار هیچ راه‌حلی نمی‌توان برای آن یافت!

حال ناخوش حجاب در این روزها ریشه در عوامل مختلفی داشته که مهم‌ترین آن‌ها به آموزش ناکافی آن در مدارس، بی‌تفاوتی صداو سیما و بی‌اهمیتی والدین در پرورش درست کودکان در سایه فرهنگ اصیل ایرانی_ اسلامی است.

وضعیت آشفته حجاب در گوشه و کنار شهر به امری مسکوت و به آتش زیر خاکستری تبدیل شده و آرام آرام جوانان را بدون کوچکترین سر و صدایی در خود فرو می‌برد.

فریضه فراموش شده‌ای که اگر فرد یا افرادی هم بخواهند به آن امر کرده به جریانی مشکوک متهم شده و تخریبش می‌کنند.

با پوششی به‌‌ نام انسجام اجتماعی سر برآورده، هر بی‌بصیرتی را با خود هم‌صدا کرده و به راه خویش ادامه می‌دهد.

جریانی که عملاً از اسلام و انقلاب جدا شده و با اردوگاه دشمن همگام شده است، مثال افراد جریان نفاق به شاهزاده‌های زمان قاجار و پهلوی می‌ماند، این افراد در میان دشمنان جایگاهی نداشته و تاریخ مصرفشان تا زمانی است که عرض و آبروی‌ خود را برده و دشمنان را به اهدافشان، نزدیک و نزدیکتر کنند.

از طرفی به ما می‌گویند حجاب سیاسی نیست این در حالی‌است که زمانی‌که در یک جامعه حجاب رواج داشته باشد، موجب متانت رفتارها شده و این امر تاثیرات فوق‌العاده‌ای در کمک به جریان حق و مقاومت دارد.

دشمنان برای شکستن خط مقاومت راهی نزدیکتر و بهتر از تقویت ارتش بی‌حیایی نداشته، برای اینکه آنها می‌خواهند خطّ مقاومت را بشکنند، اما عده‌ای از افراد بی‌بصیرت به سادگی از جبهه باطل حمایت کرده‌ و در پیشروی سریع‌تر این جریان تاثیر بسزایی دارند.

از سوی دیگر سردرگمی، مماشات و بی‌عملی در جبهه انقلاب، عموم مردم را به بی‌تفاوتی، بی‌مسئولیتی و بدتر از آن به پیشروی جریان ضد انقلاب سوق می‌دهد!

از سیاست که بگذریم و با دید مذهبی به این قضیه بنگریم، طبق فرامین الهی رعایت حجاب یک اصل بوده و برای حفظ منافع و مصالح جامعه واجب بوده و در واقع یک استراتژی سیاسی موقت محصوب نمی‌شود!

حجاب‏ از ضروریّات دین‏ اسلام بوده و برای داشتن زندگی سالم و بدون دردسر باید صیانت از گوهر حیاء، در همه ابعاد زندگی پدیدار باشد.

حیاء در پوشش، نگاه، گفتار، رفتار و آرایش، فرآیندی منطبق با فطرت توحیدی انسان است.

کاهش آزار و اذیّت زنان، کاهش فرزندان نامشروع، حفظ ارزش و احترام زنان، استواری و حفظ خانواده‌ها، حفظ نیروی فعّال در جامعه، کم کردن هزینه اقتصادی و ایجاد آرامش روحی زنان و مردان و … از جمله فایده‌های وجوب حجاب است که در مدارس و برنامه‌های صدا و سیما کمتر به آن پرداخته شده است.

حال با این وضعیت بوجود آمده دولتمردان و مسئولین دغدغه‌مند باید بفکر خارج کردن جامعه از این بحران باشند و بنظر می‌رسد به دور از نسخه‌های تکراری و غیر واقعی به راهکارهای منطقی، عملیاتی و مطابق با واقعیات پرداخته و خیلی زودتر فکری برای حالِ بدِ حجاب در جامعه کنند.

طاهره ساعتی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206195
  • دیدگاه‌ها برای تقویت ارتش بی‌حیایی برای شکستن خط مقاومت است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.