• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

تقدیر جنبش خیزش جوانان انقلابی از آحاد مردم بصیر در پی شرکت گسترده در انتخابات

  • کد خبر : 50800
  • 04 اسفند 1398 - 14:02
تقدیر جنبش خیزش جوانان انقلابی از آحاد مردم بصیر در پی شرکت گسترده در انتخابات

جنبش خیزش جوانان انقلابی از آحاد مردم بصیر و انقلابی در پی شرکت گسترده در انتخابات  بیانیه ای صادر کرد.   به گزارش عصر همدان، متن بیانیه جنبش خیزش جوانان انقلابی استان همدان به شرح ذیل است: من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق حماسه حضور گسترده مردمی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی […]

جنبش خیزش جوانان انقلابی از آحاد مردم بصیر و انقلابی در پی شرکت گسترده در انتخابات  بیانیه ای صادر کرد.

 

به گزارش عصر همدان، متن بیانیه جنبش خیزش جوانان انقلابی استان همدان به شرح ذیل است:

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
حماسه حضور گسترده مردمی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که درس مردم سالاری دینی برای کشورهای منطقه و دنیاست، وحدت و انسجام نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش به رخ جهانیان کشید.

مشارکت حداکثری و کم نظیر در این دوره انتخابات پس از گذشت قریب به چهار دهه و در ابتدای گام دوم انقلاب، میسر نمی گردید مگر در سایه اراده ملی برای تعیین سرنوشت کشور به مدت چهار سال، که جای قدرشناسی و خشوع بسیار در مقابل مردم دارد.

این یوم الله و جشن ملی و اعتماد و اعتقاد عمومی را به انقلاب اسلامی، به رهبر معظم انقلاب و آحاد مردم صبار و شکور و با بصیرت که با حضور خود برگ زرین دیگری در صفحه ی افتخارات این مرز و بوم اضافه کردند، تبریک عرض نموده و از ایشان تشکر می نماییم.

همچنین از نامزدهای انتخابات و هواداران آنها نیز برای ایجاد شور و شوق انتخاباتی، از شورای نگهبان، عوامل نظارت، هیئت اجرایی و هیئت های نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی و تامین کنندگان امنیت کشور قدردانی و تشکر می نماییم.

امید است این حضور پرشکوه شما مردم عزیز، این بار نیز منشا تحولات مبارکی در جامعه گشته و موجبات ترقی، عزت و استقلال و پیشرفت آرمان های انقلاب اسلامی را بیش از پیش به ارمغان آورد.

در پایان به نمایندگان منتخب استان همدان آقایان حمیدرضا حاجی بابایی، احمد حسین فلاحی، حسن لطفی، علیرضا شهبازی، عیسی جعفری، محمد مهدی مفتح، احد آزادیخواه، هادی بیگی نژاد و کیومرث سرمدی تبریک عرض می نماییم.

جنبش خیزش جوانان انقلابی استان همدان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=50800
  • دیدگاه‌ها برای تقدیر جنبش خیزش جوانان انقلابی از آحاد مردم بصیر در پی شرکت گسترده در انتخابات بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.