• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5
رئیس شورای اسلامی شهر همدان:

تقاطع غیر همسطح شهید مدرس درحال مطالعه و اجرا است

  • کد خبر : 193700
  • 25 مرداد 1402 - 11:09
تقاطع غیر همسطح شهید مدرس درحال مطالعه و اجرا است
رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه ۲۵۰ میلیارد تومان برای موضوع ترافیک همدان در نظر گرفته شده است گفت: تقاطع غیر همسطح شهید مدرس در حال مطالعه و اجرا است و قطعا در کاهش ترافیک موثر خواهد بود.

محمود مسگریان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه مسئله ترافیک یکی از موضوعات اساسی در شهر همدان است گفت: شورای شهر همواره به دنبال تدابیری بوده است تا بتواند با برنامه‌ریزی، وضعیت ترافیک را سروسامان ببخشد.

وی با اشاره به اینکه ۲۵۰ میلیارد تومان برای موضوع ترافیک همدان در نظر گرفته شده است افزود: این مبلغ برای ایجاد زیرگذر و روزگذر، نوسازی ناوگان حمل و نقل و رفع ترافیک در شهر تخصیص یافته است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: بحث تقاطع غیر همسطح شهید همدانی یکی از برنامه‌های مهم است که به رفع معضل ترافیک کمک می‌کند.

وی با اشاره به این که تقاطع غیر همسطح شهید مدرس درحال مطالعه و اجرا است گفت: موضوع ترافیک بارها در صحن شورا مطرح شده و خوشبختانه تدابیری صورت گرفته است تا بتوانیم عبور و مرور شهری را بهبود بخشیم.

مسگریان با تاکید بر اینکه برنامه‌هایی برای شهرداری تعریف شده است افزود: یکی از آنها سرویس ‌های حمل و نقل عمومی است و برای اینکه این اتفاق بیافتد شهرداری باید برای تجهیز آن اقدام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: اگر بی‌‌آر‌تی به همدان بیاید تاثیر مثبت زیادی در رفع مشکل ترافیک خواهد گذاشت.

وی با اشاره به اینکه خط کشی معابر نیز یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌رو است تصریح کرد: پارکینگ‌های شهر و پارکینگ‌های حواشی خیابان نیز باید توسط شهرداری به ساماندهی برسند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بخشی  از اقدامات به شهرداری و بخشی به شورای شهر مربوط می‌شود یادآور شد: عوامل زیادی در موضوع ترافیک دخیل هستند و یکی از موضوعات مهم در رفع این معضل به مسایل فرهنگی بازمی‌گردد؛ اگر مردم ترغیب شوند از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند می‌توان تا حد زیادی ترافیک را کنترل کرد.

مسگریان در پایان با بیان اینکه طرح زوج و فرد اقدام موثری بوده است گفت: پس از تصویب این طرح و اجرای آن شاهد هستیم که ترافیک تا حدی کنترل شده است اما این کافی نیست و باید طرح‌های دیگر مورد بررسی و اجرا قرار گیرند.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=193700
  • دیدگاه‌ها برای تقاطع غیر همسطح شهید مدرس درحال مطالعه و اجرا است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.