• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

تعطیلی یک هفته ای بازار نهاوند/دستگاه های خدمات رسان به فعالیت خود ادامه می‌دهند

  • کد خبر : 89759
  • 04 آبان 1399 - 12:41
تعطیلی یک هفته ای بازار نهاوند/دستگاه های خدمات رسان به فعالیت خود ادامه می‌دهند

  مراد ناصری گفت: با توجه به اعمال محدودیت ها به دلیل بحرانی شدن اوضاع کرونا بازار نهاوند برای یک هفته تعطیل و صرفا دستگاه‌های خدمات‌رسان فعالیت خواهند کرد. به گزارش عصر همدان، جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس و قرارگاه زیستی شهرستان نهاوند با حضور فرماندار، امام جمعه فرمانده سپاه […]

 

مراد ناصری گفت: با توجه به اعمال محدودیت ها به دلیل بحرانی شدن اوضاع کرونا بازار نهاوند برای یک هفته تعطیل و صرفا دستگاه‌های خدمات‌رسان فعالیت خواهند کرد.

به گزارش عصر همدان، جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس و قرارگاه زیستی شهرستان نهاوند با حضور فرماندار، امام جمعه فرمانده سپاه و روسای اتحادیه‌های واحدهای صنفی برگزار شد.

مراد ناصری، فرماندار نهاوند در این جلسه گفت: ما و مردم ما بحران‌های زیادی را سپری کرده‌ایم، جنگی نابرابر و یکطرفه که بحران به افتخار تبدیل شد. ولی با شرایط فعلی تمام سختی‌های گذشته را از یاد برده‌ایم چون بحران کرونا روی تمام بحران‌ها را سفید کرد.

وی اظهار داشت: در این ۸ ماهی که پشت‌سر گذاشتیم در واقع بحران را سپری کردیم و شرایط سختی را تجربه می کنیم.

فرماندار نهاوند افزود: دولت مطمئنا برای ۴۳ شهرستانی که حاد کرونایی اعلام شده‌اند و مقرر شده بازارها تعطیل شوند، برنامه‌ریزی انجام داده است.

وی ادامه داد: به همکاری اصناف و اتحادیه ها نیاز داریم و باید همه با هم کار کنیم و هر اتحادیه جامعه هدف خود را باید مدیریت کند.

ناصری گفت: ما در نهاوند مدیون کسانی هستیم که نتوانستیم آنطور که باید اطلاع‌رسانی کنیم ولی نه تنها مدیون کسانی که اطلاع‌رسانی‌ها را شنیده‌اند و مراسم برگزار می‌کنند نیستیم بلکه این عده مدیون باقی مردم خواهند بود.

وی با بیان اینکه محدودیت های کرونایی فردا دوشنبه در نهاوند اعمال می‌شود، افزود: بازار نهاوند برای یک هفته تعطیل و صرفا دستگاه‌های خدمات‌رسان فعالیت خواهند کرد.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: باتوجه به موقعیت حساس جغرافیایی شهرستان ناچارا نهاوند را در لیست شهرستان‌های حاد قرار داد.

وی افزود: میدان‌دار بحران کرونا در موج سوم در نهاوند ۲۳ اتحادیه و اصناف خواهند بود و همه باید برای مقابله با این ویروس تلاش کنیم.

ناصری در پایان گفت: بخشداران باید بخش‌های خود را مدیریت نمایند و برگزاری هیچ تجمعی در این شرایط قابل بخشش نیست.

انتهای پیام/ س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=89759
  • دیدگاه‌ها برای تعطیلی یک هفته ای بازار نهاوند/دستگاه های خدمات رسان به فعالیت خود ادامه می‌دهند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.