• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

تعطیلی گروه های شغلی در شهرستان بهار تمدید شد

  • کد خبر : 110778
  • 04 اردیبهشت 1400 - 10:11
تعطیلی گروه های شغلی در شهرستان بهار تمدید شد

با توجه به تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا در استان تعطیلی گروه های شغلی تا آخر هفته آینده در شهرستان بهار تمدید شد. به گزارش عصر همدان؛ محمود همایونی، رئیس اتاق اصناف شهرستان بهار از تمدید تعطیلی همه گروه های شغلی به جز گروه های یک، تا آخر هفته آینده در شهرستان بهار خبر داد. […]

با توجه به تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا در استان تعطیلی گروه های شغلی تا آخر هفته آینده در شهرستان بهار تمدید شد.

به گزارش عصر همدان؛ محمود همایونی، رئیس اتاق اصناف شهرستان بهار از تمدید تعطیلی همه گروه های شغلی به جز گروه های یک، تا آخر هفته آینده در شهرستان بهار خبر داد.

همایونی عنوان داشت:با توجه به تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا در استان تعطیلی گروه های شغلی تا آخر هفته آینده در شهرستان بهار تمدید شده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بهار با اشاره به اینکه در طی دو هفته گذشته واحدبازرسی وپلمب اتاق اصناف از تمامی واحدهای صنفی شهرستان بهار بازدید بعمل آوردند گفت: با توجه به محدودیتهای مصوب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا نظارت بر گروه شغلی ۱ و عدم فعالیت گروههای شغلی ۲،۳،۴ در سطح شهرستان اعمال شد‌ که در این سرکشی ها تعداد ۹۳۹ فقره بازرسی ونظارت ثبت گردید.

وی تصریح داشت: در این بازرسی ها ۲۴۰ مورد تذکر و اخطار به واحدهای صنفی و پلمب و تعطیلی ۲۵واحدصنفی متخلف در نتیجه شناسایی و برخورد با واحدهای صنفی ثبت شد.

همایونی همچنین تصریح داشت: در طرح هوشمند مدیریت کنترل بیماری کرونا برای ۲۵ واحدصنفی پرونده تخلف بهداشتی تشکیل و مطابق مقررات به تعزیرات حکومتی شهرستان بهار معرفی گردیدند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بهار، از همکاری اداره صنعت و معدن ، اداره اماکن نیروی انتظامی و شبکه بهداشت با واحد بازرسی و پلمب اتاق اصناف شهرستان بهار، تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=110778
  • دیدگاه‌ها برای تعطیلی گروه های شغلی در شهرستان بهار تمدید شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.