• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

تعزیرات با گرانفروشی و بی توجهی به پروتکل بهداشتی برخورد می کند

  • کد خبر : 63292
  • 13 اردیبهشت 1399 - 8:29
تعزیرات با گرانفروشی و بی توجهی به پروتکل بهداشتی برخورد می کند

علیرضا حسن پور گفت: در بازرسی ها به دو موضوع گرانفروشی و رعایت دستورالعمل های مبارزه با کرونا توجه داریم و با متخلفین به شدت برخورد می کنیم. علیرضا حسن پور؛ مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه چند روز قبل از فرارسیدن ماه مبارک رمضان […]

علیرضا حسن پور گفت: در بازرسی ها به دو موضوع گرانفروشی و رعایت دستورالعمل های مبارزه با کرونا توجه داریم و با متخلفین به شدت برخورد می کنیم.

علیرضا حسن پور؛ مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه چند روز قبل از فرارسیدن ماه مبارک رمضان گشت های مشترک با همکاری سازمان صنعت معدن و دانشگاه علوم پزشکی در حوزه اصناف انجام شد، گفت: بازرسی ها به صورت مستمر و با جدیت صورت می گیرد.

وی افزود: بازرسی ها و نظارت شدیدی بر قیمت مایحتاج ضروری مردم در ماه رمضان انجام می شود و هر کجا تخلفی صورت گرفته باشد بازرسان با متخلف بر خورد می کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه در راستای رعایت اصول بهداشتی و رعایت پروتکل ها برای مبارزه با کرونا گشت ها انجام می شود، عنوان کرد: گشت مشترکی با دامپزشکی درخصوص مواد خام دامی همچون مرغ و گوشت صورت می‌گیرد چرا که رعایت اصول بهداشتی و رعایت پروتکل ها برای مبارزه با کرونا اهمیت جدی دارد.

حسن پور تاکید کرد: همکاران ما در بازرسی ها به دو موضوع تخلفات گرانفروشی و رعایت دستورالعمل های مبارزه با کرونا توجه دارند و با متخلفین به شدت برخورد می کنند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=63292
  • دیدگاه‌ها برای تعزیرات با گرانفروشی و بی توجهی به پروتکل بهداشتی برخورد می کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.