• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
0
استاندار همدان تاکید کرد:

تعداد کم مجموعه فرهنگی در استان همدان

  • کد خبر : 214690
  • 30 فروردین 1403 - 14:40
تعداد کم مجموعه فرهنگی در استان همدان
استاندار همدان با بیان اینکه به اندازه کافی در آن محدوده باغ و رستوران داریم، گفت: ما در استان مجموعه فرهنگی کم داریم باید در این زمینه تقویت شویم، همچنین باید برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در آن قالب برنامه‌ریزی را داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به باغ بهزیستی عنوان کرد: ما دستگاه‌هایی را بعنوان دستگاه حمایتی امکاناتی را در اختیارشان می‌گذاریم.

وی بیان اینکه این باغ در بهزیستی برای کسانی است که بضاعت مالی ندارند، عنوان کرد: فلسفه وجودی باغ این است که باید در خدمت جامعه هدف باشد.

استاندار همدان تاکید کرد: اگر قرار باشد در این باغ اتفاقی بیافتد باید به نفع جوانان و نوجوانان باشد و نباید به این مکان بعنوان منبع درآمد نگریسته شود.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: هدف از راه‌اندازی این اردوگاه، تبدیل شدن آن بعنوان مرکزی برای تربیت افراد تحت پوشش، جامعه هدف بهزیستی و همچنین آموزش‌و پرورش است.

وی خاطرنشان کرد: برای راه‌اندازی این مکان فرهنگی_ تربیتی باید اعتبارات فرهنگی را گرفته، و اگر این مکان نیز مانند سایر مکان‌های اطراف بخواهد به سمت و سوی گردشگری برود، فایده‌ای ندارد.

استاندار همدان همچنین ادامه داد: اگر قرار است برای این مجموعه مزایده‌ای قرار گرفته باید مجوز لازم را داشته و بعد به مجموعه تفریحی شود.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه به اندازه کافی در آن محدوده باغ و رستوران داریم، گفت: ما در استان مجموعه فرهنگی کم داریم باید در این زمینه تقویت شویم، همچنین باید برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در آن قالب برنامه‌ریزی را داشته باشیم.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214690
  • دیدگاه‌ها برای تعداد کم مجموعه فرهنگی در استان همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.