• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

تعداد قضات همدانی برای کیفی شدن رسیدگی ها افزایش می یابد/ایران اسلامی، قله های ترقی علم و فناوری را روز به روز طی می کند

  • کد خبر : 103034
  • 21 بهمن 1399 - 8:15
تعداد قضات همدانی برای کیفی شدن رسیدگی ها افزایش می یابد/ایران اسلامی، قله های ترقی علم و فناوری را روز به روز طی می کند

محمدرضا عدالتخواه گفت: به منظور اجرای بهتر برنامه های پیش روی حوزه هایی قضایی همدان برای تسریع در رسیدگی به پرونده ها و کیفیت بخشی به این رسیدگی ها، درصدد افزایش تعداد قضات و دادیاران هستیم. به گزارش عصر همدان؛ محمدرضا عدالتخواه، رئیس کل دادگستری استان همدان روز گذشته در حاشیه بازدید از زندان ملایر با […]

محمدرضا عدالتخواه گفت: به منظور اجرای بهتر برنامه های پیش روی حوزه هایی قضایی همدان برای تسریع در رسیدگی به پرونده ها و کیفیت بخشی به این رسیدگی ها، درصدد افزایش تعداد قضات و دادیاران هستیم.

به گزارش عصر همدان؛ محمدرضا عدالتخواه، رئیس کل دادگستری استان همدان روز گذشته در حاشیه بازدید از زندان ملایر با گرامیداشت دهه مبارک فجر و رشادت های شهدای انقلاب، گفت: امروز شاهد شکوهمندی و بالندگی انقلاب اسلامی و تحقیر دشمنان ایران در جهان هستیم.

وی با اشاره به منویات اخیر رهبری مبنی بر اینکه دشمنان نظام محکوم به نابودی هستند، عنوان کرد: رهبر انقلاب به زیبایی فرمودند “دو سال یکی از احمق های درجه یک امریکایی گفته بود که در تهران جشن می‌گیریم، حالا آن شخص خودش به زباله‌دان تاریخ رفته و رئیس او هم با لگد و با افتضاح از کاخ سفید اخراج شده است”.

رئیس کل دادگستری استان همدان تصریح کرد: نقشه های شوم استکبار در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نقش بر آب شده و این جمهوری اسلامی ایران است که به لطف خداوند سربلند در حوزه های مختلف سیاسی، علمی و دفاعی _ نظامی ایستاده است.

ایران اسلامی، قله های ترقی علم و فناوری را روز به روز طی می کند

عدالتخواه افزود: هرچند در کشور مشکلاتی وجود دارد که حل شدنی است، اما این گونه مشکلات مسئله ای است که جامعه حتی در زمان صدر اسلام هم با آن مواجه بوده و ریشه اش را باید در داخل کشور جستجو و حل کرد.

وی تصریح کرد: با وجود فراز و نشیب های بسیار و دشمنی دشمنان، این ایران اسلامی است که مسیر تعالی و قله های ترقی را یکی پس از دیگری طی می کند.

اشاعه فرهنگ عفو بخشش در جامعه از اهداف کمیته معتذرین

رئیس کل دادگستری استان همدان در ادامه به تاکید رهبر انقلاب و رئیس قوه قضائیه مبنی بر اولویت قرار دادن رویه حبس زدایی، اشاره کرد و گفت: در ۱۷ ماه اخیر بیش از ۷۰ مرتبه از حوزه های قضایی در سطح استان بازدید به عمل آمده و این بازدیدها برای تبیین بیشتر و جامعتر سیاست های کلی دستگاه و طرح مبتکرانه ستاد تالیف قلوب و کمیته های معین آن انجام گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان همدان ادامه داد: کمیته معتذرین مقدم بر کمیته مصلحین است و اشاعه فرهنگ عذارخواهی و پشیمانی از جرم مرتکب شده برای بازگشت به اجتماع و نیز ترویج فرهنگ عفو بخشش و در نهایت کاهش پرونده های قضایی از اهداف ایجاد این کمیته ها است.

تعداد قضات همدانی برای کیفی شدن رسیدگی ها افزایش می یابد

عدالتخواه همچنین عنوان کرد: به منظور اجرای بهتر برنامه های پیش روی حوزه هایی قضایی همدان برای تسریع در رسیدگی به پرونده ها و کیفیت بخشی به این رسیدگی ها، درصدد افزایش تعداد قضات و دادیاران هستیم.

وی افزود: بی تردید در کیفیت بخشی در رسیدگی پرونده های قضایی، مسئله عفو زدایی بهتر و بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه تا قبل از بهمن ماه سال گذشته و در یک بازه زمانی ۱۰ ساله تنها ۴۵۰ زندانی همدانی مشمول عفو شدند، ادامه داد: با این وجود با پیگیری های مستمر در ۱۲ ماه اخیر بیش از یک هزار و ۱۰۰ زندانی در استان همدان مشمول عفو نظام شدند.

به گزارش عصر همدان؛ رئیس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان از زندان ملایر نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=103034
  • دیدگاه‌ها برای تعداد قضات همدانی برای کیفی شدن رسیدگی ها افزایش می یابد/ایران اسلامی، قله های ترقی علم و فناوری را روز به روز طی می کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.