• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

تصاویر و گزارشی تلخ و تکان دهنده از دفن تعدادی از قربانیان کرونا در شهرستان نهاوند

  • کد خبر : 110244
  • 30 فروردین 1400 - 13:58
تصاویر و گزارشی تلخ و تکان دهنده از دفن تعدادی از قربانیان کرونا در شهرستان نهاوند

در ۲۴ ساعت گذشته تصاویر تلخ و تکان دهنده ای از دفن تعدادی از قربانیان کرونا در قبرهای آهکی در شهرستان نهاوند منتشر شد. به گزارش عصر همدان، نهاوند همچنان در شرایط بحرانی بیماری کرونا قرار دارد و در شبانه روز گذشته نیز تعدادی از همشهریان در غم از دست دادن عزیزانشان به سوگ نشسته […]

در ۲۴ ساعت گذشته تصاویر تلخ و تکان دهنده ای از دفن تعدادی از قربانیان کرونا در قبرهای آهکی در شهرستان نهاوند منتشر شد.

به گزارش عصر همدان، نهاوند همچنان در شرایط بحرانی بیماری کرونا قرار دارد و در شبانه روز گذشته نیز تعدادی از همشهریان در غم از دست دادن عزیزانشان به سوگ نشسته اند و پیکرهای متوفیان نیز غریبانه و در سکوت در خاک آرام گرفتند.

کادر درمان از مردم تقاضا دارند از دورهمی ها حضور در تجمعات بپرهیزند حتما ماسک بزنند و توصیه های بهداشتی را رعایت کنند، زیرا شرایط کار بسیار طاقت فرسا و کلافه کننده است.

کرونا در نهاوند همچنان می تازد و تصاویری از مرگ و دفن بیماران کرونایی منتشر می شود که جوان و پیر نمی شناسند.

کار از تلنگر گذشته است، تنها خودِ مردم هستند که می توانند با تغییر سبک زندگی و جدی گرفتن شرایط هم جان خودشان را نجات دهند هم کادر درمان را بیش از این خسته و درمانده نکنند.

وقتی به گفته ی کادر درمان، یک بخش با ۱۶ تخت میزبان ۸۳ بیمار است با ۲ پرستار، باید عمق فاجعه را متوجه شد و دست از بی اعتنایی به دستورات بهداشتی، ترددهای بی مورد، فعالیت های کرکره پائین و دور زدن قانون برداشت.

اگر انتشار اعلامیه فوت توسط ستاد کرونا ممنوع نمی شد، آنگاه عمق فاجعه مشخص می شد که از اسفند سال قبل تاکنون چند نفر از همشهریانمان مظلومانه و در سکوت و بی خبری در دل خاک آرام گرفته اند.

دو هفته سخت پیش رو داریم، پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید و از افرادی که ماسک نمی زنند دوری کنید و در تجمعات حاضر نشوید تا کمتر شاهد چنین تصاویر دلخراشی باشیم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=110244
  • دیدگاه‌ها برای تصاویر و گزارشی تلخ و تکان دهنده از دفن تعدادی از قربانیان کرونا در شهرستان نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.