• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

تشکیل کمیته فرهنگیان و دانش آموزی کنگره بزرگ شهدای استان همدان

  • کد خبر : 119129
  • 07 تیر 1400 - 8:54
تشکیل کمیته فرهنگیان و دانش آموزی کنگره بزرگ شهدای استان همدان

محمد پورداود گفت: فعالیت های کمیته فرهنگیان و دانش آموزی کنگره بزرگ سرداران، امیران، فرماندهان و ۸ هزار شهید استان به زودی آغاز خواهد شد. به گزارش عصرهمدان؛ محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در جلسه ستاد پشتیبانی بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان با بیان این که در برنامه عملیاتی سند تحول […]

محمد پورداود گفت: فعالیت های کمیته فرهنگیان و دانش آموزی کنگره بزرگ سرداران، امیران، فرماندهان و ۸ هزار شهید استان به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش عصرهمدان؛ محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در جلسه ستاد پشتیبانی بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان با بیان این که در برنامه عملیاتی سند تحول بنیادین بخش عمده ای به حوزه فعالیت های بسیج فرهنگیان و دانش آموزی اختصاص یافته است، اظهار کرد: اجرای این برنامه ها با توجه به ظرفیت ها و امکانات موجود با قوت در سطح استان دنبال می شود.

پورداود با اشاره به اجرای موفق طرح های مومنانه در سطح استان، گفت: استان همدان در این زمینه جزء استان های موفق و برگزیده معرفی شده و در بحث توزیع گوشی و تبلت رتبه برتر کشور را کسب کرده است.

وی برگزاری کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و ۸ هزار شهید استان در سال ۱۴۰۲ را یک رویداد بزرگ خواند و تصریح کرد: در کمیته فرهنگیان و دانش آموزی این کنگره از تمام ظرفیت ها و امکانات برای اجرای برنامه ها استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=119129
  • دیدگاه‌ها برای تشکیل کمیته فرهنگیان و دانش آموزی کنگره بزرگ شهدای استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.