• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

تسویه استقراض‌های گذشته، عملکرد درخشان دولت بود/جهاد تبیین، راه‌کاری برای نقش‌ برآب کردن توطئه‌های دشمنان

  • کد خبر : 156299
  • 02 تیر 1401 - 11:17
تسویه استقراض‌های گذشته، عملکرد درخشان دولت بود/جهاد تبیین، راه‌کاری برای نقش‌ برآب کردن توطئه‌های دشمنان

علیرضا قاسمی فرزاد اظهار کرد: توجه به صنعت گردشگری، جزو سیاست‌های رونق‌آفرین اقتصادی در استان همدان است. به گزارش عصرهمدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد، استاندارد همدان عصر روز گذشته در دیدار با اساتید بسیجی استان همدان، که به مناسبت هفته بسیج اساتید در سالن شهدای استاندارد ی برگزار شد گفت: جهاد تبیین، راه‌کاری برای نقش‌ برآب […]

علیرضا قاسمی فرزاد اظهار کرد: توجه به صنعت گردشگری، جزو سیاست‌های رونق‌آفرین اقتصادی در استان همدان است.

به گزارش عصرهمدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد، استاندارد همدان عصر روز گذشته در دیدار با اساتید بسیجی استان همدان، که به مناسبت هفته بسیج اساتید در سالن شهدای استاندارد ی برگزار شد گفت: جهاد تبیین، راه‌کاری برای نقش‌ برآب کردن توطئه‌های دشمنان است.

وی افزود: جامعه دانشگاهی ایران اسلامی از پیشگامان علم در جهان اند

قاسمی فرزاد با بیان اینکه برخی نقدها به عملکرد دولت، فرسنگ‌ها از واقعیت اجرایی کشور به‌دور است، گفت: از سیاست‌های رونق‌آفرین اقتصادی در استان؛ توجه به صنعت گردشگری است.

استاندارد همدان گفت: توسعه راه‌های مواصلاتی با هدف رونق گردشگری در سفر رئیس جمهور به استان همدان طرح می‌شود

جامعه دانشگاهی ایران اسلامی از پیشگامان علم در جهان

وی عملکرد نیروهای متخصص در همه‌گیری کرونا را نشان دهنده قدرت و قوت جامعه تخصصی ایران اسلامی برشمرد و تاکید کرد: نباید دستاوردهای نظام و دولت را دست‌کم گرفت.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه جهاد تبیین راهکاری برای نقش بر آب کردن توطئه‌های دشمنان در راستای ناامید کردن مردم از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: نقد منصفانه و کارشناسی‌شده، لازمه‌ی پیشبرد صحیح و درست امور است. البته گاهی نقدهایی نسبت به عملکرد دولت سیزدهم می‌شود که فرسنگ‌ها از واقعیت اجرایی کشور به دور است.

وی نا امید کردن مردم نسبت به آینده را به فرموده رهبر معظم انقلاب، بازی کردن در زمین دشمنان دانست و عنوان کرد: ضرورت تغییر سیاست‌‌گذاری‌های کلان کشور با توجه به منابع و مزیت‌ها، چابک‌سازی دولت یک اولویت جدی است.

استاندارد همدان در ادامه اظهار کرد: اجرای طرح مردمی‌سازی اقتصاد و توزیع عادلانه یارانه‌ها یکی از ضرورت‌های اساسی در کشور به‌حساب می‌آمد که دولت سیزدهم در نهایت دقت و شجاعت آن را عملیاتی کرد.

وی تصریح کرد: عملکرد دولت سیزدهم در تسویه استقراض‌های گذشته درخشان بوده که متاسفانه مورد توجه رسانه‌ها واقع نشده است.

قاسمی فرزاد توجه و تمرکز بر صنعت گردشگری را یکی از موثرترین سیاست‌های رونق‌آفرین اقتصادی در استان برشمرد و افزود: گردشگری سلامت برای استان همدان یک مزیت است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=156299
  • دیدگاه‌ها برای تسویه استقراض‌های گذشته، عملکرد درخشان دولت بود/جهاد تبیین، راه‌کاری برای نقش‌ برآب کردن توطئه‌های دشمنان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.