• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

تسهیلات ۷۰ میلیارد تومانی برای بازسازی منازل خسارت دیده از بارندگی های سال گذشته

  • کد خبر : 68667
  • 11 خرداد 1399 - 10:47
تسهیلات ۷۰ میلیارد تومانی برای بازسازی منازل خسارت دیده از بارندگی های سال گذشته

  حسین سماوات از اختصاص ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات و ۲۰ میلیارد تومان وام بلاعوض به منازل خسارت دیده از بارندگی در سال گذشته در شهرستان بهار خبر داد. حسین سماوات، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از اختصاص ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحدهای خسارت دیده […]

 

حسین سماوات از اختصاص ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات و ۲۰ میلیارد تومان وام بلاعوض به منازل خسارت دیده از بارندگی در سال گذشته در شهرستان بهار خبر داد.

حسین سماوات، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از اختصاص ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحدهای خسارت دیده از بارندگی سال گذشته خبر داد و گفت: یکی از زمینه هایی که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در آن فعالیت دارد بازسازی واحدهای خسارت دیده در اثر بارندگی در سال ۹۸ است.

سماوات همچنین ادامه داد: سال گذشته حدود ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات و همچنین ۲۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به واحدهای خسارت دیده اختصاص یافت.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بهار اظهار داشت: به سازی و نوسازی مسکن روستایی دیگر زمینه فعالیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که در این زمینه سهم شهرستان بهار در سال ۹۸ تعداد ۸۸۶ واحد بود.

وی گفت: حدوداً ۹۶ درصد متقاضیان به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که هم اکنون ۲۰۰ واحد از تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی بهره مند شده و درحال بهسازی منازل خود هستند.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=68667
  • دیدگاه‌ها برای تسهیلات ۷۰ میلیارد تومانی برای بازسازی منازل خسارت دیده از بارندگی های سال گذشته بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.