• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

تزریق بیش از ۱۷۵ هزار دز واکسن کرونا در نهاوند

  • کد خبر : 133595
  • 06 آبان 1400 - 9:13
تزریق بیش از ۱۷۵ هزار دز واکسن کرونا در نهاوند

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: در مجموع تا امروز بیش از ۱۷۵ هزار دز واکسن کرونا در شهرستان نهاوند تزریق شده و تزریق دز سوم برای کادر درمان شروع شده است. علی احسان خیشوند، رئیس مرکز بهداشت نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، گفت: مسئولین واحدهای ستادی مرکز بهداشت شهرستان نهاوند با حضور در پایگاه […]

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: در مجموع تا امروز بیش از ۱۷۵ هزار دز واکسن کرونا در شهرستان نهاوند تزریق شده و تزریق دز سوم برای کادر درمان شروع شده است.

علی احسان خیشوند، رئیس مرکز بهداشت نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، گفت: مسئولین واحدهای ستادی مرکز بهداشت شهرستان نهاوند با حضور در پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره یک این شهرستان نسبت به تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام کرده اند.

وی اظهار داشت: از آنجا که مهمترین راه پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تزریق واکسن کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی است لازم است تا همشهریانی که تاکنون موفق به تزریق واکسن نشده اند با مراجعه به پایگاههای تجمیعی واکسیناسیون و مراکز خدمات جامع سلامت نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند.

خیشوند افزود: کار تزریق واکسن کرونا در پایگاه های تجمیعی و خانه های بهداشت و مراکز جامع سلامت ادامه دارد و از نظر تامین واکسن مشکلی در شهرستان وجود ندارد.

وی بیان داشت: مهمترین عوامل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تزریق واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی است و بعد از تزریق واکسن نیز شهروندان باید همچنان شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: تا امروز در شهرستان نهاوند در مجموع دو نوبت ۱۷۵ هزار و ۱۵۳ دز واکسن کرونا تزریق شده است و این روند ادامه دارد.

خیشوند اظهار داشت: از مجموع واکسن تزریق شده ۱۰۸ هزار و ۸۳۹ دز واکسن مربوط به نوبت اول و ۶۶ هزار و ۲۱۱ دز در نوبت دوم تزریق شده است.

وی ادامه داد: کار تزریق واکسن برای افراد ۱۲ سال به بالا و برای دانش آموزان نیز ادامه دارد و تا امروز ۱۲ هزار و ۱۸۷ دز واکسن برای دانش آموزان تزریق شده است.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند در پایان اظهار داشت: شهرستان نهاوند از نظر تامین واکسن و امکانات مورد نیاز مشکلی ندارد و از شهروندان درخواست داریم تا هرچه سریعتر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

همچنین در راستای اجرای برنامه واکسیناسیون کرونا، مدیر شبکه بهداشت و درمان، پزشکان متخصص و کادر بهداشت و درمان نهاوند که ۶ ماه از تزریق دز دوم واکسن آنها گذشته است نسبت به تزریق دز سوم اقدام کرده اند.

شهرستان نهاوند در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=133595
  • دیدگاه‌ها برای تزریق بیش از ۱۷۵ هزار دز واکسن کرونا در نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.