• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1

تردد پلاک های غیربومی به بهار تنها با مجوز فرمانداری امکان پذیر است

  • کد خبر : 92924
  • 29 آبان 1399 - 9:31
تردد پلاک های غیربومی به بهار تنها با مجوز فرمانداری امکان پذیر است

با اعمال محدودیت های جدید از اول آذر ماه، تردد کلیه وسایل نقلیه غیر بومی به شهرهای با وضعیت قرمز ممنوع اعلام شده و از تردد این وسایل ممانعت به عمل خواهد آمد. به گزارش عصر همدان، طبق آخرین اخباری که از سوی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص وضعیت شهرستان های استان اعلام شد، شهرستان […]

با اعمال محدودیت های جدید از اول آذر ماه، تردد کلیه وسایل نقلیه غیر بومی به شهرهای با وضعیت قرمز ممنوع اعلام شده و از تردد این وسایل ممانعت به عمل خواهد آمد.

به گزارش عصر همدان، طبق آخرین اخباری که از سوی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص وضعیت شهرستان های استان اعلام شد، شهرستان بهار در وضعیت قرمز قرار دارد و برخی محدودیت ها از اول آذر ماه در این شهرستان همچون دیگر شهرهای با وضعیت قرمز اعمال خواهد شد.

محدودیت تردد وسایل نقلیه غیر بومی یکی از این محدودیت هاست و از آنجا که حدودا بیش از ۸۰ درصد کارکنان ادارات شهرستان بهار اهل و ساکن همدان و دارای پلاک ۱۸ می باشند و محل کار تعداد زیادی از شهروندان بهاری نیز در همدان است، چگونگی تردد این خودروها برای مردم ما جای سوال شده است.

در گفتگویی که با راهنمایی و رانندگی شهرستان بهار داشتیم اعلام شد که کلیه ادارات شهرستان مشخصات کارمندان، ساعت عبور و مرور و پلاک خودروهای غیربومی خود را باید در اختیار فرمانداری و فرمانداری در اختیار راهنمایی و رانندگی شهرستان قرار دهد تا افراد بتوانند بدون مشکل در شهر تردد نمایند.

این مجوز در مورد سایر شهرستانها نیز به همین نحو صادر خواهد شد.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=92924
  • دیدگاه‌ها برای تردد پلاک های غیربومی به بهار تنها با مجوز فرمانداری امکان پذیر است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.