• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

تربیت یافتگان تفکر ضد دینی از رحلت علامه مصباح شادمان هستند

  • کد خبر : 99096
  • 16 دی 1399 - 8:50
تربیت یافتگان تفکر ضد دینی از رحلت علامه مصباح شادمان هستند

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در مراسم گرامیداشت آیت الله علامه مصباح در مسجد المهدی شهرک الوند گفت: تربیت یافتگان تفکر ضد دینی از رحلت علامه مصباح شادمان هستند. به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت آیت الله علامه مصباح در مسجد المهدی […]

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در مراسم گرامیداشت آیت الله علامه مصباح در مسجد المهدی شهرک الوند گفت: تربیت یافتگان تفکر ضد دینی از رحلت علامه مصباح شادمان هستند.

به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت آیت الله علامه مصباح در مسجد المهدی شهرک الوند همدان گفت: علامه مصباح از شاگردان خلف علامه طباطبایی و شهید مطهری بود.

وی افزود: این عالم بزرگ سالیان سال است که با تربیت شاگردان و تفسیر و نگارش کتب ارزشمند اسلامی جامعه را از چشمه زلال معرفت دین بهره مند کرده است.

فلاحی اظهار کرد: علامه مصباح به دلیل برملا کردن توطئه‌های نفوذیان و لیبرال ها که به دنبال انحراف در دین و انقلاب بودند بارهای بار مورد هجوم و تهمت های ناجوانمردانه قرار گرفت؛ ایشان از علمایی است که عرصه اندیشه، علم و دین را به خوبی مدیریت می کرد و دشمنان را در عرصه های معرفتی زمین‌گیر کرده بود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علامه مصباح جلوی اندیشه‌های ضد دینی ایستادگی می کرد و بارها مخالفین را دعوت به مناظره کرد اما کسی جرات مناظره با ایشان را نداشت، تاکید کرد: در دوران اصلاحات به خصوص بین سال‌های ۷۶ تا ۷۸ دشمنان و صاحبان افکار ضددینی تمام دین را به سخره گرفته بودند که علامه مصباح با تمام وجود در دفاع از دین و انقلاب جلوی آنها ایستادگی کرد.

وی بیان گرد: همان افرادی که دین و ارزشهای دینی را به سخره گرفتنه بودند در آشوب‌ها و فتنه های سال های ۷۸ و ۸۸ حضور داشتند و تربیت یافتگان این تفکر ضد دینی هستند که از رحلت این عالم مجاهد شادمان هستند؛ با رحلت علامه مصباح خط و اندیشه ایشان تمام نمی‌شود و شاگردان وی در عرصه های مختلف علمی فرهنگی سیاسی و … حضور فعال دارند و پای کار این تفکر هستند.

فلاحی ارزش های انسانی را صرفاً در سواد کلاسیک و ملاک‌های دنیوی ندانست و افزود: آنچه ارزش است اخلاص و بصیرت و کار برای خداست که باعث میشود محبت شخص در قلوب مردم باقی بماند.

وی گفت: سلیمانی ها و همدانیها مالک اشتر ها در میدان جنگ و علامه مصباح ها عمارهای عرصه اندیشه هستند و بعد از ۷ سال مذاکره قیمت دلار نزدیک به ۳۰ هزار تومان و تورم چند ده برابری دستاورد دولت شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی راه نجات کشور را تکیه به جوانان و ظرفیت‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی داست.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=99096
  • دیدگاه‌ها برای تربیت یافتگان تفکر ضد دینی از رحلت علامه مصباح شادمان هستند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.