• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان:

تداوم مبارزه عنصر اصلی شکست اسرائیل است

  • کد خبر : 202438
  • 07 آبان 1402 - 9:52
تداوم مبارزه عنصر اصلی شکست اسرائیل است
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: دو عامل مهم، تعیین کننده آینده فلسطین است، اول و مهم‌تر تداوم مقاومت در داخل سرزمین‌های فلسطین و تقویت خط جهاد و شهادت است.

مهدی ارتقایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر‌همدان» با تاکید بر اینکه مقاومت، مبارزه، خط جهاد و شهادت طلبی باید استمرار داشته باشد افزود: پیمان و قول و قرار یهود و صهیونیست ثابت نیست، این ذات پلید صهیونیست غاصب است.

وی اذعان داشت: اینکه بخوایم به صلح و توافق برسیم خیالی محض است، این رژیم جنایتکار نه تنها تعهدش را زیر پا می‌گذارد بلکه حتی یک قدم هم جلوتر می‌آید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره بر اینکه صداهای تفرقه افکنانه، صداهایی که نا امیدی را تزریق می‌کند یا حماس را زیر سوال می برد، صداهایی که توجیه می‌کند غاصب بودن فلسطینی‌ها را، مانند اینکه فلسطینی‌ها زمین‌های خود را فروخته‌اند، در حالی که ۲ درصد آن مناطق را اهالی آن‌جا فروختن گفت: وظیفه ما حمایت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای و تبیین فلسطین است .

ارتقایی با اشاره براینکه همه‌ی آزاده‌های جهان باید حمایت خودشان را بروز بدهند اظهار کرد: این حمایت‌ها می‌تواند کار دشمن را یک سره کند.

این مقام مسئول در پایان گفت: همه دولتمردان، روشنفکران، عالمان دینی، اعضا گروه‌ها و جوانان غیور و دیگر قشرها باید جایگاه خود را در این حرکت سراسری بیابند و ایفای نقش کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان تاکید کرد: طبق آیه « بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْباطِلِ فَیَدْمَغُهُ فَإِذا هُوَ زاهِقٌ »(۱۸ انبیا) (بلکه ما حقّ را بر باطل مى‌کوبیم تا مغز آن را در هم بشکند، پس بى‌درنگ، باطل محو و نابود مى‌شود) مبارزه باید ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=202438
  • دیدگاه‌ها برای تداوم مبارزه عنصر اصلی شکست اسرائیل است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.