• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

تخلف پشت تخلف در حوزه تاکسیرانی اسدآباد/دستگاه نظارتی و رسیدگی و دادستانی ورود کند

  • کد خبر : 153329
  • 03 خرداد 1401 - 9:08
تخلف پشت تخلف در حوزه تاکسیرانی اسدآباد/دستگاه نظارتی و رسیدگی و دادستانی ورود کند

متأسفانه علی رغم افزایش کرایه تاکسی مصوب در اسدآباد، همچنان شاهد اخذ کرایه اضافی از سوی رانندگان در این شهر هستیم و مسئولان بی توجه از کنار آن می‌گذرند. به گزارش عصرهمدان؛ دیروز با تعدادی مسافر در تاکسی نشستیم و مسیر میدان امام(ره) را به مقصد نزدیک بیمارستان قائم(عج) در حرکت بودیم؛ نرسیده به مقصد […]

متأسفانه علی رغم افزایش کرایه تاکسی مصوب در اسدآباد، همچنان شاهد اخذ کرایه اضافی از سوی رانندگان در این شهر هستیم و مسئولان بی توجه از کنار آن می‌گذرند.

به گزارش عصرهمدان؛ دیروز با تعدادی مسافر در تاکسی نشستیم و مسیر میدان امام(ره) را به مقصد نزدیک بیمارستان قائم(عج) در حرکت بودیم؛ نرسیده به مقصد برای پرداخت کرایه از راننده تاکسی تقاضای کارتخوان کردم که او از دادن کارتخوان به دستم امتناع کرد؛ با تکرار تقاضایم با نگاهی از آینه و چشم غره ای، کارتخوان را داد و مبلغ ۲۵۰۰ کرایه را پرداخت کردم؛
کارتخوان را که به راننده تاکسی دادم، با نگاهی به مبلغ تراکنش و اخمی در ابرو گفت: کرایه ۳۰۰۰ است؛ سؤال کردم که مگر میدان تا بیمارستان ۲۵۰۰ نیست؟
او که نرخ کرایه مصوب را بر شیشه هم نصب نکرده بود، گفت نه! صدای مسافر دیگری هم درآمد که آقا این مسیر کرایه ۲۵۰۰ است شما مبلغ ۵۰۰ اضافی می‌گیری!
راننده تاکسی گفت: همه چی گرون شده ؟ وسیله ماشین می‌خرم گران! شیر و گوشت و.. میخرم گران! ۳۰۰۰ که پولی نیست!
باز آن مسافر جواب داد : درست است که گران شده اما آیا من مسافر باید هزینه این گرانی را بدهم! این کرایه ۲۵۰۰ هم زیادی گرانی شده!

سخنان مطالبه گرانه این مسافر بار دیگر من خبرنگار را بر آن داشت تا موضوع بی توجهی و عدم نظارت و توجیه رانندگان تاکسی را از سوی مسئولان در این شهر کوچک مطالبه کنم.

اگرچه شاید مبلغ ۵۰۰ تومان کرایه اضافی از مشتری هم ارزش چندانی نداشته باشد اما اینکه رانندگان تاکسی با اخذ کرایه اضافی تخلف می کنند و مسئولان بی آن بی توجه اند و به صورت مکرر این اتفاق در حال رخ دادن است، جای سؤال دارد!

نباید با افزایش چند قلم کالا از سوی دولت و البته افزایش کرایه تاکسی، کاسبان هم بازاری راه انداخته و قیمت اقلام و کرایه بالاتر از نرخ مصوب از مردم و مسافران دریافت کنند؛

ناگفته نماند چند روزی شاهد حضور تیم نظارت حمل و نقل درون شهری تنها در میدان امام(ره) بودیم اما این نظارتها و بازرسی‌ها باید محسوس تر، مستمرتر و البته با برخورد قاطع و قابل لمس از سوی مسئولان از جمله دادستان و دستگاههای نظارتی باشد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=153329
  • دیدگاه‌ها برای تخلف پشت تخلف در حوزه تاکسیرانی اسدآباد/دستگاه نظارتی و رسیدگی و دادستانی ورود کند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.