• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

تخصیص ۱۲ تن گاز مایع مازاد بر سهمیه تعیین شده برای تویسرکانی ها

  • کد خبر : 82045
  • 11 شهریور 1399 - 19:28
تخصیص ۱۲ تن گاز مایع مازاد بر سهمیه تعیین شده برای تویسرکانی ها

به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر کمبود وجود گاز مایع در تویسرکان، ماجرا را از فرماندار تویسرکان جویا شدیم تا این مطالبه ی مردم مورد توجه ویژه قرار گیرد. به گزارش خبرنگار عصر همدان، ششم شهریور سال جاری یکی از همشهریان تویسرکانی در پیامی به خبرنگار این پایگاه خبری، از کمبود گاز مایع […]

به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر کمبود وجود گاز مایع در تویسرکان، ماجرا را از فرماندار تویسرکان جویا شدیم تا این مطالبه ی مردم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار عصر همدان، ششم شهریور سال جاری یکی از همشهریان تویسرکانی در پیامی به خبرنگار این پایگاه خبری، از کمبود گاز مایع در این شهرستان و به مضیقه افتادن برخی از عشایر خبر داد.

به دنبال این مسئله و گلایه مندی تعدادی دیگر از همشهریان و همچنین بازدید امروز فرماندار تویسرکان از واحد سیلندر پرکنی گاز این شهرستان، به گفتگو با فرماندار تویسرکان نشستیم.

کمبود گاز مایع کشوری است

در این باره سیدرسول حسینی فرماندار تویسرکان با بیان اینکه کل کشور به نسبت با کمبود گاز به دلیل در دست تعمیر بودن یکی از پالایشگاه ها مواجه است، گفت: بدین ترتیب تا نهم مهر ماه گاز مایع غرب کشور و استان همدان از پالایشگاه های آبادان و اهواز تأمین می شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط، سهمیه گاز مایع تویسرکان ماهانه ۱۹ تا ۲۰ تن است که تمام تلاش خود را بر آن داریم تا به شهرستان برسد، اما با توجه به اینکه تقاضا در این فصل به طور مثال برای پخت رب و یا نیازمندی های عشایر افزایش یافته تا حدودی با کمبود گاز مایع مواجه هستیم.

۱۲ تن گاز مایع علاوه بر سهمیه تعیین شده جذب تویسرکان می شود

فرماندار تویسرکان افزود: بنابراین رایزنی هایی با نمایندگی گاز مایع استان در ملایر شده تا در حدود ۱۲ تن گاز مایع علاوه بر سهمیه تعیین شده به شهرستان تعلق گیرد.

حسینی تصریح کرد: قرار است اوایل هفته آینده جلسه ای نیز با مسئولان شرکت گاز استان برگزار شود تا مشکل تأمین گاز مایع شهرستان را به حداقل ممکن برسانیم.

انتهای پیام/ز

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=82045
  • دیدگاه‌ها برای تخصیص ۱۲ تن گاز مایع مازاد بر سهمیه تعیین شده برای تویسرکانی ها بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.