• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2

در انتخابات بی طرف هستم/مسئولان با مقام خود را گم نکنند

  • کد خبر : 21153
  • 27 شهریور 1398 - 15:04
در انتخابات بی طرف هستم/مسئولان با مقام خود را گم نکنند

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارد ی همدان با بیان اینکه بنده این قول را به شما می دهم که بی طرف، با استقلال تمام  و امنیت انتخابات را برگزار ی کنیم ، گفت: همه کاندیداها برای ما یکسان  هستند و هر کسی را که مردم انتخاب کنند، بر روی سر ما جا دارد. […]

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارد ی همدان با بیان اینکه بنده این قول را به شما می دهم که بی طرف، با استقلال تمام  و امنیت انتخابات را برگزار ی کنیم ، گفت: همه کاندیداها برای ما یکسان  هستند و هر کسی را که مردم انتخاب کنند، بر روی سر ما جا دارد.

به گزارش عصر همدان؛ مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارد ی همدان پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان اسدآباد، با بیان اینکه اسدآباد به واسطه وجود سردارانی چون شهید خزاعی پیشنیه برجسته ای دارد و فقط کسی نیست آنها را تبلیغ کند، اظهار کرد: اسدآباد در استان همدان جایگاه ویژه دارد .

وی انتخاب آقای عبدکوند به عنوان معاون سیاسی اسدآاباد را گزینه مناسبی برای اسدآباد دانست و گفت: وی شناخت کافی به اسدآباد دارد و زمانی که از آقای رنجبرزاده، نماینده این شهرستان سؤال کردیم، گفت که فردی بومی باشد و از انتخاب آقای عبدکوند استقبال کرد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندارد ی همدان گفت: نمی‌خواهم مبالغه کنم، اما بهترین فرماندار برای شما انتخاب شده و این انتخاب به این دلیل بوده آقای استاندارد اسدآباد را ویژه می بیند و خودشان هم آقای عبدکوند را برای معاونت فرمانداری اسدآباد انتخاب کرد.

وی با بیان اینکه وضعیت و شرایط کشور بسیار خوب است، و دشمن تمام توان خود را گذاشته است که ما را زمین گیر کنند، گفت: این خواست خداست که ما با ۲۵۰ هزار شهید که تقدیم انقلاب کردیم، انقلاب پایدار بماند.

آزادبخت گفت: کل سابقه ساقط کردن ما در پهپاد ۲۷ هزار تا بوده است و این درحالی است که امروز ما با زحمات سبزپوشان سپاه یتوانیم پهپاد ۱۰۰ هزار تایی را ساقط کنیم و این یک افتخار است.

وی به قدرت و توانمندی ارتش اشاره کرد و گفت: ما ابهت آمریکا را در هم شکسته ایم و این در هم شکستن در عمل بوده است.

معاون سیاسی استاندارد ی همدان با تأکید بر اینکه امروز باید هر شهرستانی وحدت و هماهنگی بین مسئولان داشته باشد، افزود: امروز با تمام توان اقتصاد و سیاست و فرهنگ ما را نشانه رفته و با وحدتی که در بین ملت و مردم هست و با درایت رهبری آنان عقب نشینی می کنند و البته ما مذاکره ای با امریکا نخواهیم داشت و تنها پیروی از رهبری در دستور کار ماست .

وی با تأکید باید همه دولت را کمک کنیم، گفت: دولت انتقاد را می پذیرد اما تخریب قابل پذیرش نیست چرا که تخریب خواست دشمن است و باید مراقب باشیم.

آزادبخت تصریح کرد: آقای شاهرخی استاندارد ی است که از شهرداری، رئیس اداره، معاونت و فرمانداری به اینجا رسیده و سلامت و صداقت وی مثال زدنی است؛ ما برای سه سال اینده برنامه تدوین کرده ایم.

وی احترام و تکریم مردم را یک وظیفه خواند و گفت: این وعده قرآنی است که مستضعفین وارث زمین شوند و اگر ما به این جایگاه رسیده ایم، بخاطر وجود مردم است و باید قدر آنان را بدانیم.

معاون سیاسی استاندارد ی همدان تأکید کرد: نباید با پست و مقام ها خود را گم کنیم و این پست و مقام زمانی ارزش دارد که صادقانه برای مردم خدمت کنیم.

وی گفت: می شود امیدوار بود که خداوند خدمت ما را به عنوان عبادت بپذیرند البته باید این خدمت بی منت و صادقانه باشد.

آزادبخت تأکید کرد: نباید هیچ ارباب رجوعی از اداره ای ناراضی بیرون برود و این را از مسئولان شهرستان ادارات و فرماندار می خواهیم و اگر ارباب رجوعی ناراضی بود با مدیران اداره تعارف نداریم.

وی گفت: نباید ما به واسطه پست و مقامی که داریم که البته از قبال خون شهیدان است، اختلاف داشته باشیم و اختلاف معنایی ندارد و باید برای خدمت به مردم از خود بگذریم.

معاون سیاسی استاندارد ی همدان اخلاق دینی با مردم را اولویت کار مسئولان دانست و گفت: مردم ما بی نظیر هستند و آنان ما رابه این جایگاه رساندند و خون شهید دادند که ما رئیس شویم، حال سزاوار نیست که کم کاری کنیم.

وی باقدردانی از زحمات اقای آزرمی، گفت: ما به وی می بالیم و اگر توانمندی وی را زودتر می دیدیم، او را فرماندار و یا معاونت فرمانداری همدان می کردیم، ما آقای ازرمی را دیر شناختیم وبه همین خاطر وی را به عنوان دبیر شورای مواد مخدر معرفی کردیم که وی قبول نکرد از وزارت کشور جدا شود.

آزادبخت ادامه داد: استاندارد همدان سه مشاور با پست دارد که آقای آزرمی را نیز به عنوان مشاور خود که مساوی با مدیر کلی است، منصوب کرده است.

وی با معارفه اقای عبدکوند نیز به عنوان معاون سیاسی فرمانداری اسدآباد، گفت: یک سلول از بدنش راضی نبود که به اسدآباد بیاید و به اصرار ما که اسدآباد وطن شماست و امروز نیاز به شما در آنجا ضروری است ، موافقت کردند و البته ایثار کردند که پذیرفتند.

معاون سیاسی استاندارد ی همدان ادامه داد: استاندارد خطاب به آقای عبدکوند گفتند که حلال مشکلات ما شما هستید و البته آقای عبدکوند دنیایی از تجربه و انگیزه است.

وی با بیان اینکه بنده هیچ جا ندیده ام که نماینده و امام جمعه اینقدر به مسائل اجرایی اهمیت و پشتیبانی و حمایت کنند ، گفت: باید از این فرصت استفاده کرد و ما انتخابات را در پیش رو داریم و آقای رنجبرزاده تا زمانی که مسئولیت دارد، نماینده است و در قانون پیش بینی شده است.

آزادبخت با بیان اینکه بنده این قول را به شما می دهم که بی طرف، با استقلال تمام  و امنیت انتخابات را برگزار ی کنیم ، گفت: همه کاندیداها برای ما یکسان  هستند و هر کسی را که مردم انتخاب کنند، بر روی سر ما جا دارد.

وی تأکید کرد: مدیران خوب کار  کنید که شب با خیال راحت بخوابید و پولتان و حقوقتان زلال و پاک باشد.
انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=21153
  • دیدگاه‌ها برای در انتخابات بی طرف هستم/مسئولان با مقام خود را گم نکنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.