• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

تجمع اعتراض آمیز مردم در پی اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر مکرم اسلام

  • کد خبر : 83347
  • 20 شهریور 1399 - 8:27
تجمع اعتراض آمیز مردم در پی اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر مکرم اسلام

تجمع اعتراض آمیز مردم استان همدان در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مبارک نبی مکرم اسلام برکزار شد. به گزارش عصر همدان، تجمع اعتراض آمیز مردم استان همدان در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مبارک نبی مکرم اسلام، صبح امروز در همدان برگزار شد. در تجمع مردم شهرستان همدان، اعتراض کنندگان با در […]

تجمع اعتراض آمیز مردم استان همدان در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مبارک نبی مکرم اسلام برکزار شد.

به گزارش عصر همدان، تجمع اعتراض آمیز مردم استان همدان در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مبارک نبی مکرم اسلام، صبح امروز در همدان برگزار شد.

در تجمع مردم شهرستان همدان، اعتراض کنندگان با در دست داشتن پلاکارد و دادن شعار هایی، اقدام مذبوحانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو را به شدت محکوم کردند و آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز در میان تظاهر کنندگان به سخنرانی و تبیین راهبردهای ستیزآمیز غرب در برابر اسلام و مسلمین پرداخت.

همچنین در شهرستان ملایر نیز طلاب، روحانیون و حوزیان  در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی سلام تجمع اعتراضی برگزار کردند.

طلاب ملایر با محکوم خواندن این اقدام ، این حرکت را در ادامه تحرکات قبلی دشمنان اسلام و صهیونیست همچون اقدام نشریه شالری ابدو دانستند که هدفشان ایجاد تفرقه بین مسلمانان است.

در این تجمع بیان شد که دشمن دین اسلام به دنبال عادی سازی توهین‌ به پیامبران و مقدسات دینی است و این مسئله یک سریال ادامه دار است که در فیلم های هالیوودی به وضوح دیده می شود.

پایین آمدن اخبار آمریکا از صدر اخبار جهان، محک زدن مسلمانان در وضعیت کنونی و ایجاد حاشیه امن برای صهیونیست و رژیم جعلی اسراییل از دیگر دلایل اعلام شده توسط حوزویان ملایری در راستای این اقدام نشریه فرانسوی است.

در شهرستان نهاوند نیز تجمع اعتراض آمیزی در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام برگزار شد.

 در این مراسم تجمع کنندگان با سردادن شعارهایی این اقدام موهن را محکوم کردند.

لازم به ذکر است این تجمعات اعتراض آمیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

انتهای پیام/ر

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=83347
  • دیدگاه‌ها برای تجمع اعتراض آمیز مردم در پی اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر مکرم اسلام بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.