• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

تبلت “نارتب” قابل کنترل از سوی والدین است/والدین فرزندانشان را از آسیب فضای مجازی دور نگه دارند

  • کد خبر : 83168
  • 18 شهریور 1399 - 13:56
تبلت “نارتب” قابل کنترل از سوی والدین است/والدین فرزندانشان را از آسیب فضای مجازی دور نگه دارند

معاون بازاریابی و فروش شرکت توسعه راهکارهای هوشمند امین گفت: با توجه به آموزش مجازی دانش آموزان در مدارس، خانواده‌ها می‌توانند با وجود تبلت “نارتب” فرزندانشان را کنترل و نگرانی از بابت آسیب‌ها ناشی از ورود به فضای مجازی نداشته باشند. به گزارش عصر همدان، از سال گذشته آموزش مجازی دانش‌آموزان با شیوع ویروس کرونا […]

معاون بازاریابی و فروش شرکت توسعه راهکارهای هوشمند امین گفت: با توجه به آموزش مجازی دانش آموزان در مدارس، خانواده‌ها می‌توانند با وجود تبلت “نارتب” فرزندانشان را کنترل و نگرانی از بابت آسیب‌ها ناشی از ورود به فضای مجازی نداشته باشند.

به گزارش عصر همدان، از سال گذشته آموزش مجازی دانش‌آموزان با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس از سوی وزارت آموزش و پرورش کلید خورد. استفاده از ابزارهای ارتباطی چون موبایل و تلبت با همین آموزش‌های مجازی در سطح جامعه دانش‌آموزی در سنین پایین خودنمایی کرد و بسیاری از خانواده‌ها با در اختیار گذاشتن گوشی خود و یا خریداری تبلت یا گوشی برای فرزندانشان موجب حضور آنان در فضای مجازی شدند.

دانش‌آموزان با ورود به فضای مجازی بدون داشتن سواد آن، با یک محیط و فضای ناآشنا و غریب مواجه شدند که قطعا” به یقین با آُسیب‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی همراه است.

و اما در میان ابزارهای مانند تبلت و موبایل خارجی، بنا داریم تبلتی را که قطعات و محتوای آن به همت و فکر جوانان ایرانی روی هم سوار است، را به شما معرفی کنیم.

“تبلت نارتب” یکی از تولیدات داخلی ایران است که اگرچه برخی از قطعات آن از خارج تهیه می‌شود، اما محیطی امن به لحاظ محتوا و قابل کنترل بودن آن است.

این تبلت مناسب افراد ۶ الی ۱۲ سال و کم و بیش امن برای کودکان و نوجوانان است که والدین می‌توانند با نظارت بر فرزندانشان، آنان را با تبلت تنها گذاشته و در پایان کار کودک یا نوجوان گزارشی از فعالیت او را دریافت و مدیریت کنند.

در این زمینه فرشاد بوساری معاون بازاریابی و فروش شرکت توسعه راهکارهای هوشمند امین در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا و آموزش دانش آموزان به سمت مجازی، جامعه با حجم زیادی از تقاضا برای خرید تبلت مواجه شد، اظهار کرد: البته با توجه به ایرانی بودن “تبلت نارتب” تقاضا برای خرید این تبلت هم بالا رفت.

وی با بیان اینکه در گذشته ما در گذشته خریداران این تبلت خود مردم خریدار بودند از طریق واسطه در بازار آن را از ما خریداری می‌کردند، افزود: اما امروز با توجه به نیاز جامعه و در راستای حمایت از اقشار ضعیف و محروم، سازمان‌های مختلفی مانند کمیته امداد، نوسازی مدارس، زیر مجموعه زیر وزارت دفاع سفارش خرید این تبلت را به ما می‌دهند.

معاون بازاریابی و فروش شرکت توسعه راهکارهای هوشمند امین با بیان اینکه “تبلت نارتب” همان امکانات قبلی را دارد تنها بهینه تر و به روزتر شده است، افزود: محتواهای ایرانی از جمله فیلم، صوت، بازی، کتاب، قصه صوتی و بزای و برنامه در این تبلت به صورت پیش فرض بر روی ان قرار گرفته که این محتواها گزینش شده و مورد تایید و مناسب کودک و نوجوان است.

وی گفت: اگر والدینی این تبلت را در اختیار فرزندش قرار می‌دهند حداقل خیالش راحت است اگر محتوایی را جستجو می‌کند، محتوای مناسب بوده و تأثیر سویی ندارد.
بوساری با با اشاره به اینکه “تبلت نارتب” هوشمند است و با وجود ابزار کنترلی خانواده ها نگرانی از بابت آسیب‌ها ناشی از ورود به فضای مجازی نخواهند داشت، افزود: البته این تبلت پیوست فرهنگی ما را پوشش می‌دهد.

وی قیمت هر تبلت نارتب در مدل ۸ اینچ را ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار الی ۲ میلیون ۶۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: البته یک مدل دیگر از این تبلت به صورت ۷ اینچ مهرماه به بازار می آید و ۳ الی ۳ میلیون ۵۰۰ هزار قیمت آن است.

معاون بازاریابی و فروش شرکت توسعه راهکارهای هوشمند امین با بیان اینکه تبلت نارتب ۲۰ درصد نسبت به برندهای مشابه آن ارزان‌تر است، گفت: برند نارتب و محتوا گرداوری شده آن ایرانی است اما قطعات سخت افزاری آن از خارج تأمین می‌شود چرا که صرفه اقتصادی هم ندارد.

وی ادامه داد: طراحی، ظاهر و مشخصات فنی تبلت برعهده ماست و متناسب با آن قطعات را از کمپاینی های مختلف خریداری می‌کنیم، گفت: ما این تبلت را در داخل کشور مونتاژ و نرم افزار سیستم عاملی که توسط جوانان ایرانی تهیه شده را روی آن سوار می‌کنیم.

بوساری یادآور شد: از نظر قانونی کالا ایرانی محسوب می‌شود چرا که در ایران مونتاژ و کد ایرانی به آن زده می‌شود و حتی می‌توانیم روی باکس تبلت نام کالای ایرانی را برچسب کنیم اما به دلیل صداقتمان طراحی و تولید در ایران را نصب می‌کنیم.

وی در خصوص مشکلات در حوزه طراحی و تولید تبلت نارتب گفت: به دلیل وجود تحریم ها مشکلات بازرگانی خارجی داریم که بسیاری از شرکتها با آن مواجه هستند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=83168
  • دیدگاه‌ها برای تبلت “نارتب” قابل کنترل از سوی والدین است/والدین فرزندانشان را از آسیب فضای مجازی دور نگه دارند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.