• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

تا کنون ۱۵۰ هزار بسته معیشتی توسط ناجا توزیع شده است

  • کد خبر : 119142
  • 07 تیر 1400 - 9:44
تا کنون ۱۵۰ هزار بسته معیشتی توسط ناجا توزیع شده است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: تاکنون ناجا بیش از ۱۵۰ هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش تقریبی پنج میلیون ریال توزیع کرده است. به گزارش عصرهمدان؛ حجت الاسلام «سید علیرضا ادیانی» روز دوشنبه در آیین هفتمین مرحله رزمایش همدلی مومنانه در محل انتظامی استان همدان اظهار داشت: نیروی انتظامی علاوه بر ماموریت […]

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: تاکنون ناجا بیش از ۱۵۰ هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش تقریبی پنج میلیون ریال توزیع کرده است.

به گزارش عصرهمدان؛ حجت الاسلام «سید علیرضا ادیانی» روز دوشنبه در آیین هفتمین مرحله رزمایش همدلی مومنانه در محل انتظامی استان همدان اظهار داشت: نیروی انتظامی علاوه بر ماموریت ذاتی در تامین امنیت در حوزه کمک به آسیب دیدگان نیز فعال بوده است که نمونه آن کمک به آسیب دیدگان از کرونا است.

وی اضافه کرد: این کمک ها در چند مرحله با هدف دستگیری از آسیب دیدگان از ویروس کرونا و تامین معیشت آنان در قالب رزمایش مومنانه بین افراد توزیع شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا اظهار داشت: در حال حاضر برخی استان ها مرحله پنجم و برخی مرحله هفتم رزمایش کمک مومنانه را اجرا کردند و این کمک ها تا زمان رفع کامل مشکل کرونا ادامه دارد.

حجت الاسلام ادیانی درباره انتخابات ۲۸ خرداد نیز گفت: ناجا نقش تعیین کننده در تامین و برقراری امنیت انتخابات داشت به گونه ای که تحسین همگان را به همراه داشت.

وی خاطر نشان کرد: امنیت حاکم در کشور به ویژه انتخابات اخیر مرهون تلاش شبانه روزی عوامل ناجا است و این امر سبب شد که برای قدردانی از تلاش همکاران به استان ها سفر کرده و از آنها تشکر کنیم.

در هفتمین مرحله از رزمایش همدلی مومنانه در انتظامی همدان ۴۰۰ بسته معیشتی توزیع شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=119142
  • دیدگاه‌ها برای تا کنون ۱۵۰ هزار بسته معیشتی توسط ناجا توزیع شده است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.