• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

تاکسی‌ها مجهز به کارتخوان شدند

  • کد خبر : 91324
  • 15 آبان 1399 - 15:24
تاکسی‌ها مجهز به کارتخوان شدند

علیرضا فعله گری با اشاره به تجهیز تاکسی های درون شهری به کارتخوان گفت: مردم برای حفظ سلامتی خود از این به بعد هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به جای پول نقد ار کارت بانکی استفاده کنند. علیرضا فعله گری، شهردار اسدآباد در گفت‌گو با خبرنگار عصر همدان، از مجهز شدن ناوگان […]

علیرضا فعله گری با اشاره به تجهیز تاکسی های درون شهری به کارتخوان گفت: مردم برای حفظ سلامتی خود از این به بعد هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به جای پول نقد ار کارت بانکی استفاده کنند.
علیرضا فعله گری، شهردار اسدآباد در گفت‌گو با خبرنگار عصر همدان، از مجهز شدن ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اسدآباد به سیستم کارتخوان خبر داد و اظهار کرد: این اقدام برای مقابله با شیوع کرونا ویروس صورت می‌گیرد.
ادامه داد در راستای مصوبات هیئت دولت و حفظ سلامتی شهروندان و رانندگان برای جلو گیری از شیوع کرونا ویروس، تاکسی های درون شهری را به دستگاه کارتخوان الکترونیکی مجهز کردیم.
وی با تأکید بر اینکه با توجه به وضعیت فعلی تجهیز تاکسی‌ها به ابزار پرداخت الکترونیک ضروری است، از مردم خواست از این به بعد هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به جای پول نقد ار کارت بانکی استفاده کنند. اسدآباد ۳۴۷ دستگاه تاکسی دارد.
انتهای پیام/ن
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=91324
  • دیدگاه‌ها برای تاکسی‌ها مجهز به کارتخوان شدند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.