• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

تاکسیرانی اسدآباد نظارت بر اخذ کرایه تاکسی را تشدید کرد/بزودی؛ نصب عکس و کد رانندگان در تاکسی

  • کد خبر : 153686
  • 07 خرداد 1401 - 8:34
تاکسیرانی اسدآباد نظارت بر اخذ کرایه تاکسی را تشدید کرد/بزودی؛ نصب عکس و کد رانندگان در تاکسی

به دنبال پیگیری مطالبات مردمی در خصوص اخذ کرایه اضافی از سوی رانندگان تاکسی در اسدآباد، تیم بازرسان حوزه تاکسیرانی با خبرنگار این پایگاه خبری دیدار و گفتگو کردند. به گزارش عصرهمدان؛ در پی درج گزارش نارضایتی مردم از اخذ کرایه اضافی با عنوان « تخلف پشت تخلف در حوزه تاکسیرانی اسدآباد! دستگاه نظارتی، فرمانداری […]

به دنبال پیگیری مطالبات مردمی در خصوص اخذ کرایه اضافی از سوی رانندگان تاکسی در اسدآباد، تیم بازرسان حوزه تاکسیرانی با خبرنگار این پایگاه خبری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش عصرهمدان؛ در پی درج گزارش نارضایتی مردم از اخذ کرایه اضافی با عنوان « تخلف پشت تخلف در حوزه تاکسیرانی اسدآباد! دستگاه نظارتی، فرمانداری و دادستانی ورود کنند» و مطالبه‌گری این رسانه، تیم نظارتی تاکسیرانی حمل و نقل درون شهری شهرداری نظارت بر تاکسی و اخذ کرایه‌ها تشدید کرد.

همچنین دو تن از بازرسان این مجموعه تاکسیرانی با حضور در دفتر این پایگاه خبری با ارائه گزارشی از وضعیت بازرسی و نظارت بر تاکسی و نرخ کرایه تاکسی، اعلام کردند: مردم تخلفات رانندگان تاکسی از جمله اخذ کرایه را به شماره ۳۳۱۱۶۲۰۰ اطلاع دهند.

آنان گفتند: از جمله موارد دیگری که بر آنها نظارت می‌کنیم، پوشش رانندگان تاکسی و بهداشت محیطی وسیله نقلیه است.

این بازرسان با نشان دادن کد تاکسیهای متخلف به خبرنگار ما، گفتند: بسیاری از نظارت‌ها به صورت نامحسوس انجام می‌شود و قطعا” برخورد هم خواهد شد.

آنان همچنین از نصب عکس و کد و نام رانندگان در تاکسی خبر داد و گفت: این امر بزودی اجرا خواهد شد.

بازرسان بر وجود کارتخوان در تاکسی برای سهولت در پرداخت کرایه و عدم دریافت کرایه اضافی از رانندگان اشاره کردند.

خبرنگار این پایگاه خبری نیز رانندگی تاکسی را یکی از مشاغل شریف و البته نیاز به حوصله و صبر بیشتر خواند و گفت: شاید یک مسافر اولین کسی را که با او برخورد می کند، راننده تاکسی باشد و این خیلی مهم است که رفتار و اخلاق راننده تاکسی و البته عمل او در دریافت کرایه در ابتدای روز چگونه است؛

وی که بارها شاهد برخورد رانندگان با مسافران و دریافت کرایه اضافی از مسافر بوده است، ادامه داد: لازم است همان طور که می بایست با متخلفان در حوزه تاکسیرانی برخورد قاطع ‌شود، با بسیاری از رانندگان خوش اخلاق، متعهد، و البته منصف تشویق شوند تا زمینه ای برای الگوگیری دیگر رانندگان شود.

خبرنگار ما ضمن قدردانی از حضور و توجه آقایان مرادی و حقیقی گفت: انتظار می رود که مسئولان ما از جمله فرماندار و دادستانی هم برای تشویق رانندگان منصف و متعهد و هم برخورد قاطع با متخلفان گام برادرند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=153686
  • دیدگاه‌ها برای تاکسیرانی اسدآباد نظارت بر اخذ کرایه تاکسی را تشدید کرد/بزودی؛ نصب عکس و کد رانندگان در تاکسی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.