• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

تأکید بر ارائه برنامه علمی برای تعمیر و نگهداری پل‌ های مکانیزه

  • کد خبر : 120981
  • 22 تیر 1400 - 10:18
تأکید بر ارائه برنامه علمی برای تعمیر و نگهداری پل‌ های مکانیزه

ابراهیم مولوی تأکید کرد: به‌طور قطع شهرداری و مدیریت‌شهری بایستی برنامه علمی و منسجمی برای تعمیر و نگهداری و حراست از تأسیسات مکانیکی و برقی پل‌های مکانیزه عابرپیاده ارائه دهد تا مردم بتوانند از این امکانات، بهره‌ کامل را ببرند. به گزارش عصرهمدان؛ ابراهیم مولوی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان در نطق پیش از دستور […]

ابراهیم مولوی تأکید کرد: به‌طور قطع شهرداری و مدیریت‌شهری بایستی برنامه علمی و منسجمی برای تعمیر و نگهداری و حراست از تأسیسات مکانیکی و برقی پل‌های مکانیزه عابرپیاده ارائه دهد تا مردم بتوانند از این امکانات، بهره‌ کامل را ببرند.

به گزارش عصرهمدان؛ ابراهیم مولوی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان در نطق پیش از دستور چهاردهمین صحن شورا گفت: مدیریت‌شهری همدان در راستای تسهیل و روان‌سازی تردد و رفت‌وآمد شهروندان از عرض معابر شهری، میلیاردها تومان هزینه کرده است.

مولوی با بیان اینکه حدود ۲۱ پل عابر پیاده در سطح شهر موجود است؛ افزود: در حال حاضر متأسفانه هیچ یک از پل‌های عابرپیاده مکانیزه در حال خدمات‌رسانی به شهروندان نیستند و بیشتر آنها از رده، خارج شده‌اند.

وی؛ یکی از دلایل اصلی عدم فعال بودن پل‌های مکانیزه را سرقت لوازم و قطعات آنها برشمرد و اظهار کرد: شهرداری هیچ‌گونه برنامه و طرح مناسبی برای تعمیر و نگهداری و حفاظت از تأسیسات پل‌های مکانیزه ندارد.

نایب رئیس شورای شهر همدان عنوان کرد: بودجه پل‌های عابرپیاده از جیب شهروندان برای بالا رفتن امنیت جانی آنها هزینه می‌شود؛ اما متأسفانه هیچ‌گونه خدماتی به شهروندان ارائه نمی‌دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=120981
  • دیدگاه‌ها برای تأکید بر ارائه برنامه علمی برای تعمیر و نگهداری پل‌ های مکانیزه بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.