• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
1
عصر همدان گزارش می‌دهد؛

بی‌مانندی اقتدار جمهوری اسلامی ایران

  • کد خبر : 214312
  • 22 فروردین 1403 - 19:23
بی‌مانندی اقتدار جمهوری اسلامی ایران
بیش از چهار دهه از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي مي‌گذرد، اين انقلاب پديدهاي الهي و مبارك بود كه جهان را به لرزه درآورد و نور اميد را در دل مسلمانان و مستضعفان عالم روشن كرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف فراوان است، مثلا در حوزه سلامت و بهداشت ۳۰‌درصد پزشکان ایران وارداتی از بنگلادش، فیلیپین، هند و پاکستان بودند، امروز از ۵۳ کشور جهان برای درمان به ایران می‌آیند.

در پنج قرن اخیر مساحت ایران از ۳/۵ میلیون کیلومترمربع از ۱/۷ کــاهش یــافت، انقلاب اسلامی باوجود هـجوم ابـرقـدرت‌ها یـک وجب هم نداد.

در حوزه امنیت جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه سنگین‌ترین تهاجمات نظامی، تروریستی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را باصلابت در هم شکست.

در حوزه آموزش تعداد انجمن های علمی نسبت به پیش از انقلاب حدوداً ۵ برابر شده است و از تعداد ۷۸ در سال ۱۳۵۷ به تعداد ۳۵۸ در سال ۱۳۹۶ رسیده است.

خبرنگار عصر همدان در این خصوص با نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به گفتگو پرداخت.

احمد آریایی نژاد اظهار کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی خودباوری است، خودباوری انگیزه‌ای شد که به دانش بومی خود اکتفا کنیم و دانش را به کاربری تبدیل کرد.

وی با اشاره به صادرات نفت گفت: کشورهای شرقی از آن نفت خام محصولی را با چندین برابر ارزش، مجدد به ما برمی‌گردانند.

آریایی نژاد تاکید کرد: ما می‌توانیم از نخبگان و دانش بنیان کمک بگیریم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در صنایع هوا فضا،صنایع نظام، نانو، پزشکی و در عرصه‌های مختلف، رتبه‌های خوب جهانی پیدا کردیم، ابراز کرد: این جرقه‌های پیشرف را مدیون امام و انقلاب اسلامی هستیم.

وی با اشاره به این که باید به سرعت عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم گفت: در جایی که مشکل داریم به دانش بومی اتکا کنیم و در قالب فرمایشات قرآن، اسلام، و بزرگان دینی پیش برویم.

آریایی نژاد با تاکید به خودباوری گفت: در صنایع نظامی محتاج به سیم خاردار بیگانه، شرق و غرب بودیم، الان به جایی رسیدیم که ادوات صنایع نظامی قابلیت صادرات دارد و برای ما ارز آوری داشته است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: در عرصه بهداشت و درمان در بحث پیشگیری و کاهش نیاز به درمان، تلاش بیشتری لازم است.

وی با تاکیدبه فراخوان زدن به نخبگان افزود: به دنبال کار عملی در غالب و چهارچوب بومی اسلامی برویم.

دستاوردهای انقلاب اسلامى،دستاوردهایى بى‌نظیر در حوزه‌هاى مختلف است که انقلاب اسلامى را از سایر انقلابات متمایز ساخته است.

دستاوردهایى در حوزه‌هاى جهانى، معنویت و اخلاق، دین، فرهنگ، سیاست، اقتصاد، مسائل اجتماعى ، نظامى و . . . . از این رو، دشمنان انقلاب اسلامى همواره در صدد کتمان یا آسیب رسانى به دستاوردها هستند.

 

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214312
  • دیدگاه‌ها برای بی‌مانندی اقتدار جمهوری اسلامی ایران بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.