• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
3
نماینده مردم ملایر در مجلس:

بیمارستان امام حسین(ع) ملایر آموزشی می‌شود

  • کد خبر : 202073
  • 03 آبان 1402 - 8:26
بیمارستان امام حسین(ع) ملایر آموزشی می‌شود
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت ارتقا دانشکده پرستاری ملایر به دانشکده علوم پزشکی گرفته شد و در این راستا بیمارستان امام حسین(ع) ملایر آموزشی می‌شود.

هادی بیگی نژاد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به بازدید معاون آموزشی وزارت بهداشت از بیمارستان‌ها ملایر اظهار کرد: با حضور ابوالفضل باقری‌فرد از ظرفیت‌های درمانی شهرستان بررسی شد.

وی افزود: مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه بهداشت و درمان بخصوص موضوع زیرساخت‌های آموزش پزشکی در ملایر را که در بلندمدت از مهم‌ترین مطالبات در سفر معاون وزیر بهداشت به ملایر بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در این سفر گام مهم و بنیادی برای رفع مسائلی چون کمبود پزشک، متخصصین غیرمقیم، نیازمندی تخصصی به سایر استان‌ها و نیاز مردم شهر به پزشکان متخصص برداشته شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های ملی و استانی وزارت بهداشت برای رشد و ارتقای زیرساخت‌های بهداشت و درمان در ملایر بسیج شده است، تصریح کرد: در این سفر معاون آموزشی وزیر بهداشت با ارتقای دانشکده پرستاری به دانشکده علوم پزشکی موافقت کرد و رشته مامایی در دانشکده پرستاری ملایر با جذب هیئت‌علمی ایجاد می‌شود.

بیگی‌نژاد با بیان اینکه در راستای ارتقا دانشکده پرستاری ملایر بیمارستان امام حسین (علیه‌السلام) آموزشی می‌شود، تصریح کرد: باتوجه‌به نیاز مردم ملایر تأمین پزشک فوق‌تخصص در پنج تخصص موردنیاز مردم شهرستان ملایر در دستور کار قرار دارد و موافقت‌های آن گرفته شد.

وی گفت: تأسیس دانشکده علوم پزشکی با رشته‌های جدید و همچنین آموزشی شدن بیمارستان‌ها، به معنی آینده‌نگری و راه‌حل ریشه‌ای برای رفع مشکلاتی مثل کمبود پزشک در شهرستان ملایر است.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=202073
  • دیدگاه‌ها برای بیمارستان امام حسین(ع) ملایر آموزشی می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.