• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

بیشترین معضل آبگرفتگی ریختن زباله و نخاله ها در جوی هاست/ دستگاه ها برای مدیرت بحران آماده و نقاط ضعف را شناخته اند

  • کد خبر : 56089
  • 06 فروردین 1399 - 8:23
بیشترین معضل آبگرفتگی ریختن زباله و نخاله ها در جوی هاست/ دستگاه ها برای مدیرت بحران آماده و نقاط ضعف را شناخته اند

علیمردان طالبی با بیان اینکه در زمان بحران سیل، اولویت حفظ جان مردم است گفت: ستاد بحران در این روزها آمادگی خوبی برای مقابله با بحران های احتمالی را دارد و دستگاه ها در مدیرت بحران نقاط ضعف را شناخته اند. علیمردان طالبی، مدیر کل مدیریت بحران استاندارد ی همدان امروز در گفتگو با خبرنگار […]

علیمردان طالبی با بیان اینکه در زمان بحران سیل، اولویت حفظ جان مردم است گفت: ستاد بحران در این روزها آمادگی خوبی برای مقابله با بحران های احتمالی را دارد و دستگاه ها در مدیرت بحران نقاط ضعف را شناخته اند.

علیمردان طالبی، مدیر کل مدیریت بحران استاندارد ی همدان امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص آمادگی ستاد بحران در صورت وقوع سیل احتمالی اظهار کرد: همیشه این ستاد آمادگی در خصوص بحران احتمالی را دارد و قبل از وقوع هر بحرانی هشدارها، اطلاعیه ها و اخطارها را به دستگاه ها و فرمانداری های شهرستان ها ارسال می کند.

وی با اشاره به لغو همه مرخصی ها در ایام عید توسط دستگاه های متولی پیشگیری از بحران سیل افزود: همه دستگاه های استان با توجه به وقوع سیل سال گذشته همه نقاط ضعف را شناخته اند و یک سری اقدامات انجام داده اند تا این ضعف ها را بتوانند برطرف کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استاندارد ی در خصوص وقوع سیل اسفند ماه سال گذشته در نهاوند که میزان بارندگی ۱۳۰ تا ۱۴۰ میلیمتر بود، گفت: ما توانستیم این بحران را به خوبی مدیریت کنیم هرچند در برخی مکان ها مجبور شدیم پل ها را خودمان تخریب کنیم تا آب ها تخلیه شود.

طالبی با اشاره به اینکه اولویت اصلی در زمان وقوع یک بحران حفظ جان مردم است، اظهار کرد: در سیل اخیر نهاوند برخی کانال ها و مسیر جاده ها را تخریب کردیم تا روستاها آسیب نبینند.

وی عنوان کرد: اگر سیلاب به شدتی باشد که توان عبور از رودخانه ها و پل ها را نداشته باشد، اولویت اول هدایت این آب ها به سمت زمین های کشاورزی است تا مراکز روستایی و جمعیتی آسیب نبینند.

مدیر کل مدیریت بحران استاندارد ی با بیان اینکه بیشترین معضل آبگرفتگی در شهرها عدم رعایت خود مردم در خصوص ریختن زباله و نخاله ها در جوی هاست، تاکید کرد: مردم باید در این موارد بخصوص در فصل بهار رعایت لازم را انجام دهند چراکه همین سهل انگاری ها منجر به افزایش آبگرفتگی در زمان بارندگی می شود.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=56089
  • دیدگاه‌ها برای بیشترین معضل آبگرفتگی ریختن زباله و نخاله ها در جوی هاست/ دستگاه ها برای مدیرت بحران آماده و نقاط ضعف را شناخته اند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.